سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 18:00
کد خبر: 2008

جشن تولد بسیار لوکس و لاکچری دختر علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی+تصاویر

تصویری که از جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند منتشر شد نشان می دهد که دختر او 3ساله شده است.

علیرضا صفر بیرانوند زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ است.علیرضا بیرانوند در سرابیاس متولد شده است.علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است.علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌بان برای باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می‌کند.علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در سال ۲۰۱۹ مرد سال فوتبال ایران شده‌ است.

 

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تهران که در سال های اخیر دوران اوج خود را سپری می کند به تازگی از یک تیم اروپایی دعوت نامه داشته و به احتمال زیاد فصل آینده راهی این تیم خواهد شد. روز گذشته او در صفحه شخصی اش تصویری از دخترش منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت . در ادامه در ستاره پارسی تصویر جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند را مشاهده می کنید.

 

خاص ترین جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند با انتشار این عکس نوشت: دختر هدیه ارزشمندی از طرف خداوند است دختر داشتن یعنی هر روز هزار دلیل برای لبخند زدن داشته باشی تولدت مبارک دختر عزیزم

علیرضا بیرانوند

جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

بد نیست درباره علیرضا بیرانوند بیشتر بدانید

 بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

 

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس تهران

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

 

ازدواج و همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد

 

خانواده ملی پوش جام جهانی ۲۰۱۸

در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. او در ۱۵ سالگی با قرض گرفتن پول به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره ۱ را به تن میکند.

 

علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان نموده است که وضعیت خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال ۸۶ وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با اتوبوس به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

منبع: پندارآنلاین و فرتاک ورزشی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eme92