چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/25 07:14
کد خبر: 2147

نرفتن بیرانوند به بلژیک به دلیل ممنوع الخروجی

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت بامداد امروز راهی بلژیک شود، موفق به انجام این سفر نشد.

علیرضاصفربیرانوند (زادهٔ۳۰شهریور۱۳۷۱در سرابیاس) بازیکنفوتبال اهل ایران استکهدرپست دروازه‌بان برای باشگاه پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران بازی می‌کند. بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در فصل ۹۸–۱۳۹۷ مرد سال فوتبال ایران شد.علیرضا بیرانوند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دروازه‌بان ثابت تیم ملی فوتبال ایران بود. بیرانوند در این مسابقات توانست با دو گل خورده، برترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران از نظر تعداد گل خورده در ادوار جام‌ جهانی لقب گیرد. 

 

علیرضا بیرانوند که باید برای شرکت در تست‌های تیم بلژیکی از مدت‌ها قبل راهی این کشور می‌شد، بالاخره بلیت رفت را برای بامداد امروز یکشنبه فراهم کرد اما با وجود حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) اجازه پرواز به وی داده نشد.

 

در این مورد گفته می‌شود شرایط سخت اتحادیه اروپا برای ورود به کشورهای این قاره به خاطر ویروس کرونا، بیرانوند را ممنوع الخروج کرده و اجازه سفر به وی داده نشده است.

 

هنوز مشخص نیست این دروازه‌بان چه زمانی راهی بلژیک خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس است، با قراردادی سه ساله به تیم آنتورپ بلژیک پیوسته است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که بلژیک برای ورود خارجی در نظر گرفته است، در ماه های اخیر فرصت حضور در تست های این تیم را از دست داده است و مشخص نیست این مشکل چه زمانی حل خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zbwz3