سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/27 10:30
کد خبر: 2214

سالگرد ازدواج سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و پیام احساسی او به همسرش+تصاویر

سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید با انتشار عکسی در کنار همسرش که مربوط به روز عروسی اش بود سالگرد ازدواجش را به همسر باردارش تبریک گفته است.

سرخیو راموس گارسیا (به اسپانیایی: Sergio Ramos García) زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶ در سویا است.سرخیو راموس بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فوتبال می‌کند.سرخیو راموس به عنوان یکی از بهترین مدافع جهان در نسل خود به شمار می‌رود و همواره افزون بر مهارت‌های لازم برای یک مدافع، دارای توانایی بالای گلزنی و پاس‌کاری نیز بوده‌است.سرخیو راموس در باشگاه جوانان سویا رشد کرد و به تیم بزرگسالان این باشگاه آمد.سرخیو راموس در سال ۲۰۰۵ با قراردادی به ارزش ۲۷ میلیون یورو از سویا به رئال مادرید انتقال یافت. 

 

کاپیتان رئال مادرید که در انتظار چهارمین فرزندش از پیلار روبیو مجری مشهور می باشد با انتشار عکسی از روز عروسی اش سالگرد ازدواجش را به همسر زیبایش تبریک گفته است. در ادامه پیام سالگرد ازدواج سرخیو راموس را در ستاره پارسی مشاهده کنید.

 

سالگرد ازدواج سرخیو راموس

سرجیو راموس و پیلار روبیو دلایل زیادی برای جشن گرفتن دارند. در حقیقت این زوج که منتظر تولد فرزند چهارمشان هستند، امروز در سالگرد ازدواجشان برای همدیگر پیامی عاشقانه منتشر کردند. سرجیو و پیلار سال گذشته در کلیسای سویا با هم ازدواج کردند و البته بعد از آن در عمارت شیک خود یک جشن ازدواج بسیار مجلل با حضور مهمانان ویژه برگزار کردند.

راموس

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس به مناسبت سالگرد ازدواج با پیلار روبیو پیام عاشقانه ای برای این مجری تلویزیونی منتشر کرد و نوشت:” توصیف احساسات با کلمات آسان نیست اما زندگی کردن کنارت بهترین هدیه ایست که زندگی به من داده است.

 

یک سال پیش با هم ازدواج کردیم اما تعهد ما به هم از زمانی آغاز شد که همدیگر را شناختیم. چرا که من بدون تو وجود ندارد و ما بدون آنها وجود نداریم یعنی فرزندانمان سرجیو، مارکو و الخاندرو. ممنون که هستی و بهترین ها را به من می دهی. سالگردمان مبارک عشقم. ”

 

سالگرد ازدواج سرخیو راموس

این زوج در سال ۲۰۰۸ با هم اشنا شدند یعنی زمانی که پیلار به عنوان گزارشگر تلویزیونی با کاپیتان رئال مادرید در حین مسابقات یورو صحبت کرد. بعد از آن ملاقات، راموس در یکی از دیسکوهای مادرید به صورت اتفاقی پیلار را دید. در ان جا پیلار به او گفت :” اگر با نامزدت نیامده ای، می توانم تو را همراهی کنم. ” و سرجیو در جوابش گفت:” باشد، خوب است.”

 

بالاخره در سال ۲۰۱۲ راموس و پیلار رابطه عاشقانه خود را با هم آغاز کردند و در حال حاضر هشت سال است که با هم ارتباط دارند.

سرخیو راموس

زندگینامه سرخیو راموس مدافع رئال مادرید

  • نام کامل : سرخیو راموس گارسیا
  • زادروز : 30 مارچ، 1986 ( سن: 26 سال)
  • زادگاه : کاماس، Flag of Spain.svg اسپانیا
  • قد : 1 ٬ 83 متر
  • باشگاه کنونی : رئال مادرید
  • شمارهٔ پیراهن : 4
  • پُست : دفاع راست و دفاع وسط

سرخیو راموس گارسیا ( به اسپانیایی :Sergio Ramos García) ( زاده 30 مارس 1986) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در پست مدافع بازی می کند. وی درحال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. این مدافع وسط که قدیم در پست دفاع راست بازی می کرد در هر فصل ده میلیون و چهارصد هزار یورو از این باشگاه دریافت می کند .

سرخیو راموس

زندگی شخصی راموس

سرخیو راموس دارای دو برادر می باشد ، سرخیو راموس در سپتامبر 2012 با پیلار روبیو مجری، خبرنگار و مدل اسپانیای ازدواج کرد . آن ها همچنین دارای سه فرزند پسربه نام های سرخیو و مارکو و آلخاندرو می باشند.

راموس

ماجرای ازدواج سرخیو راموس

ماجرای ازدواج سرخیو راموس به این شکل بود که همسرش یکی از مدل های تبلیغاتی لباس های ورزشی بوده و وقتی که این بازیکن هم با شرکت تبلیغاتی قرارداد میبندد با یکدیگر همکار میشوند و کم کم رابطه آنها احساسی شده و با هم ازدواج میکنند .

راموس

فرزندان و همسر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید

اختلاف سنی راموس و همسرش

پیلار روبیو همسر 39 ساله سرخیو راموس 31 ساله می باشد کهاین مدلینگ زیبا درباره ناسازگاری سنی خود با راموس که 8 از وی کوچک تر هست, گفته که این ناسازگاری سنی هیچ اثر منفی در تماس ما ایجاد نکرده هست.پیلار روبیو در 27 سالگی به عنوان زیباترین زن کشور اسپانیا نیز از جانب مجلات مختلف انتخاب شده بود .

راموس

خالکوبی های سرخیو راموس

راموس روی بدن خود خالکوبی های زیادی دارد هر کدام از آن ها برای وی معنای خاصی دربردارد. به عنوان مثال یک خالکوبی در پشت بازوی چپ خود دارد که در آن حروف اول نام پدر و مادر خود به همراه عدد 7 که اعتقاد دارد برای وی شانس می آورد را تتو کرده است. همچنین حرف اول اسم خواهر و برادر خود را روی یکی از انگشت های دست خود خالکوبی کرده است .

راموس

اولین تیم سرخیو راموس

سرخیو راموس در محله کاماس سویل واقع در اندولوس بدنیا آمد و در سن کم به تیم جوانان سویا پیوست که شامل بازیکنانی مثل خسوس ناواس و آنتونیو پوئرتا بود. اولین بازی راموس در تیم اول سویا در لالیگا در تاریخ 1 فوریه 2004 بود. در فصل 2005-2004 او 31 بازی در این تیم در طی آن فصل انجام داد و به این تیم کمک کرد تا مقام ششم جدول را بدست بیاورد .

 

بازی در رئال مادرید

در تابستان 2005 باشگاه فوتبال رئال مادرید موفق شد او را با قیمت 27 میلیون یورو به خدمت بگیرد که در آن زمان این مبلغ یک رکورد برای یک مدافع بحساب می آمد . او تنها خرید اسپانیایی فلورنتینو پرز در اولین دوره ریاستش در رئال مادرید بود .

سرخیو راموس

اولین گل راموس

راموس اولین گل خود را با پیراهن رئال مادرید در سال 2005 در مرحله گروهی رقابت های چمپیونز لیگ مقابل لیون به ثمر رساند .

 

شماره پیراهن سرخیو راموس در رئال

سرخیو راموس شماره 4 این تیم را در رئال مادرید بر تن کرد که تا قبل از آن بر تن فرناندو هیرو کاپیتان سابق این تیم بود .

سرخیو راموس

سرخیو راموس گلزن ترین مدافع

وظیفه گل زنی معمولاً در تیم های فوتبال بر عهده ی مهاجمین تیم می باشد اما سرخیو راموس توانست خود را به عنوان یکی از گل زن ترین مدافعان تاریخ معرفی کند. وی موفق شده گل های حساس و کلیدی را در طول دوران فوتبال خود به ثمر برسانده که از مهم ترین گل های وی می توان به دو گل مهم در بازی با بایرن مونیخ و گل زنی در فینال جام باشگاه های جهان اشاره کرد .

راموس

مهم ترین گل دوران فوتبال وی به فینال دسیما بر می گردد، در حالی که بازی با یک گل به نفع آتلتیکو مادرید بود و تمام امیدهای تیم رئال مادرید در حال نابودی بود، یک ضربه کرنر به نفع رئال مادرید اعلام شد. تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، که سرخیو راموس با یک پرواز تماشایی و یک ضربه ی سر استادانه و مهار نشدنی توانست دروازه ی تیم رقیب را باز کند و تاریخ معاصر رئال مادرید را تغییر دهد. هنوز هم با گذشت سال ها از آن بازی باز هم صحنه آن گل به یادماندنی در یاد و خاطره ی طرفداران فوتبال باقی مانده است .

 

سرخیو راموس در سال 2015 قرارداد خود را تا سال 2012 با باشگاه رئال مادرید تمدید نمود.

 

رکوردها و علاقه مندی ها

سرخیو را باید به دلیل دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین به عنوان رکورد دار دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین در میان بازیکنان حاضر در لالیگا دانست .

سرخیو راموس

وقت گذرانی با خانواده

او عاشق این است که وقت خود را با خانواده و دوستان خود در سویا بگذراند و سفر به شهر اندلس در هر زمانی که وقت داشته باشد

راموس

ورزش های مورد علاقه غیر از فوتبال

فوتبال ممکن که تمام زندگی باشد اما او از بازی تنیس و گلف لذت می برد . راموس علاقه زیادی به گاوبازی داشته و دارد به طوریکه هرگز تصمیم نداشته که فوتبالیست شود؛ و تنها حرفهٔ رویاییش گاو بازی بوده است .

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3npjx2