یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 12:38
کد خبر: 2271

حمایت فرهادمجیدی از مربی بدنسازی تیم استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از مربی بدنساز این تیم حمایت کرد.

فرهاد مجیدی  قادیکلایی مشهور به   فرهاد مجیدی   (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد. فرهادمجیدی ۴۵ بار سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد. فرهادمجیدی همچنین در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر بازی کرده است.فرهادمجیدی نخستین بار توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی ایران دعوت شد. او در بازی دوستانه با کویت در سال ۱۳۷۶ نخستین بازی ملی خود را انجام داد.

 

تیم فوتبال استقلال بعد از شروع مجدد تمریناتش برای از سرگیری لیگ برتر فوتبال دو بازیکن خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد.

 

رضا آذری و مرتضی تبریزی دو بازیکنی بودند که در جریان تمرینات این تیم دچار پارگی رباط صلیبی زانو شدند و این فصل را از دست دادند.

 

در حالی که پیکان انتقادات از این آسیب دیدگی ها به سمت مربی بدنساز استقلال بود، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از دستیارش حمایت کرد.

 

مجیدی از علی ربانی به عنوان بهترین، علمی ترین و باسوادترین مربی بدنساز در کل دوران حرفه ای فوتبالش نام برد تا به این ترتیب از وی مقابل انتقادات حمایت کند.

 

منبع:مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zbga3