پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/16 16:24
کد خبر: 2759

عاشقانه های جذاب سردارآزمون و همسرش+فیلم

سردار آزمون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از خانمش که همیشه همراهش بوده است، تشکر کرد!

سردار آزمون؛ ستاره این روزهای فوتبال ایران، اوست.سردار آزمون ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و سردار آزمون نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی سردار آزمون را ببینند و به سردار آزمون میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که  سردار آزمون  را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

سردار آزمون زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است.بازیکن فوتبال اهل ایران است .سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.از باشگاه هایی که  سردار آزمون  در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد.

 


 

گلوریاهاردی همسرساعدسهیلی به عرصه مدلینگ وارد شد


 

در شب برد 4-2 زنیت مقابل کراسنودار که با مسجل شدن قهرمانی این تیم همراه بود، 72 دقیقه در زمین حضور داشت، گل‌های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند و با دریافت نمره عالی 8.7 از هواسکورد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سردار آزمون  در پی این پیروزی با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود، از خانواده، دوستانش و همسرش تشکر کرد. لازم به ذکر است که او تا به حال ازدواج نکرده است.

 

 

 

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kwld3