پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/05 12:51
کد خبر: 3365

جانشین مجیدی انتخاب شد!

تساوی تیم مجیدی مقابل تیم کاپیتان اسبق استقلال باعث شد شایعات و هجمه‌ها علیه استقلال و فرهاد در فضای مجازی بیشتر و بیشتر شود.

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. فرهاد امینی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.فرهاد مجیدی با به ثمر رساند 23 گل در ادوار مختلف مسابقات جام باشگاه های آسیا هم اکنون رکورد دار بهترین گلزن ایرانی در این مسابقات است.

 

فرهاد-مجیدی

 

استقلال روزهای ملتهبی را سپری می‌کند. پیروزی در دیدار مقابل صنعت‌نفت تا حدودی آرامش را به اردوی استقلال برگرداند اما تساوی مقابل نساجی مازندران خیلی زود ترمز استقلالی‌ها را کشید. استقلال در دیداری که می‌توانست برنده باشد با یک گل خارق‌العاده پیروزی را با تساوی عوض کرد. در شبی که بقیه مدعیان نایب قهرمانی و کسب سهمیه پیروز شدند، تساوی خانگی استقلال مقابل نساجی ناامیدی را به اردوی استقلالی‌ها برگرداند.

 

تساوی تیم فرهاد مجیدی مقابل تیم کاپیتان اسبق استقلال باعث شد شایعات و هجمه‌ها علیه استقلال و مجیدی در فضای مجازی بیشتر و بیشتر شود. کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی شایعاتی درباره اخراج فرهاد مجیدی از استقلال در پایان لیگ و انتخاب جانشین او اخباری غیر رسمی منتشر می‌کنند که هیچ‌کدام از این اخبار پایه و اساس رسمی ندارد. 

 

این کانال‌ها و صفحات در فضای مجازی برای اینکه آرامش را بیشتر از قبل از استقلال بگیرند هر روز یک جانشین برای او انتخاب می‌کنند و حتی پا را از این فراتر گذاشته و از مذاکره مدیران استقلال با این جانشینان خبر می دهند  که انتشار این شایعات نتیجه‌ای جز برهم خوردن آرامش و تمرکز فرهاد مجیدی و شاگردانش ندارد.

 

این شایعات در حالی مطرح می‌شوند که مجیدی یک سال دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و اگر این باشگاه بخواهد این قرارداد را فسخ کند باید در این اوضاع بلبشوی مالی غرامت قرارداد فرهاد را هم بدهد. از طرف دیگر استقلال هنوز فرصت قهرمانی در جام حذفی را دارد و ای کاش شایعه‌سازان فضای مجازی کمی بیشتر صبر کنند تا اگر مجیدی و تیمش این جام را از دست دادند آن وقت در پایان فصل برای او دنبال جانشین بگردند. البته پروسه پیدا کردن جانشین برای مجیدی از شکست مقابل فولاد آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

 

با این شرایط بهتر است هواداران استقلال اسیر این فضاسازی‌های مجازی نشوند و آرامش را از سرمربی تیم‌شان نگیرند تا مجیدی بتواند در فضایی آرام و بدون نگرانی مشکلات فنی تیمش را برطرف کند. 

 

 

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9m94