یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 09:32
کد خبر: 3474

جدایی ستاره مغضوب استقلال قطعی شد + سند

کامنتهای معنادار محمد دانشگر ؛ او فصل بعد در استقلال نیست؟

محمد دانشگر بازیکن اهل ایران و در پست مدافع برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می کرد.  محمد دانشگر بازیکن فوتبال ایرانی در ۳۰ دی ۱۳۷۲ در برازجان به دنیا آمده و در برای استقلال تهران در پست مدافع میانی بازی می‌کند. قد او ۱٫۸۴ متر (۶ فوت ۱⁄۲ اینچ) و پست او مدافع میانی است.

 

دو سه روز قبل بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی مدعی شد یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل با استقلال به پایان می‌رسد، در صورت ماندن فرهاد مجیدی در این تیم، قطعا از استقلال جدا خواهد شد. کدهایی که این روزنامه داده بود، به محمد دانشگر می‌خورد.

 


 

اخبار داغ:


ماجرای جالب ازدواج پوریا پورسرخ و همسرش+فیلم

 


 

محمد دانشگر بازیکنی که هفته گذشته و به خاطر اتفاقی که در تمرین استقلال رخ داد، بدون هماهنگی با کادر فنی از زمین بیرون رفت تا فرهاد او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

 

در شرایطی که دیروز اعلام شد دانشگر به جز جریمه نقدی، برای بازگشت به تمرین باید از همه بازیکنان استقلال عذرخواهی کند، این شایعه تائید نشده هم به گوش رسید که او قطعا در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.

 

شایعه‌ای که با توجه به کامتنهایی که او زیر پستهای مهدی قایدی و عارف غلامی گذاشته، می‌تواند تبدیل به واقعیت شود.

 

او زیر پست هر دو بازیکن نوشته که دلش برای آنها تنگ خواهد شد. کامنتی که می‌توان از آن برداشت جدایی از استقلال کرد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که دانشگر و همچنین باشگاه استقلال چه واکنشی به این کامنتهای خبرساز و همچنین شایعه جدایی مدافع استقلال از این تیم نشان خواهند داد.

 

محمد دانشگر بازیکنی که به خاطر اتفاقی که در تمرین استقلال رخ داد، بدون هماهنگی با کادر فنی از زمین بیرون رفت تا فرهاد او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

 

فعالیت ورزشی

دانشگر فوتبال خود را در ۸ سالگی از باشگاه بهمن برازجان در شهر خودش آغاز نمود سپس به باشگاه فوتبال ایرانجوان بوشهر پیوست و پس از آن در آکادمی افشین پیروانی و آکادمی ولیعصر شیراز عضویت داشت و در سال ۲۰۱۱ به باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پیوست.

 

حرفه ای
فجرسپاسی شیراز

او دوران حرفه‌ای خود را با باشگاه فجر در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد؛ و همچنین در جوانان این تیم هم عضویت داشت. ۲۴ بازی رسمی انجام داد و یک گل هم زد.

 

 

نفت تهران


محمد دانشگر در تابستان سال ۲۰۱۵ بانظر علیرضا منصوریان به نفت تهران در لیگ برتر خلیج فارس پیوست. دانشگر با نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ رسید. همچنین توانست با نفت قهرمان جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ شود.

 

سایپا


وی همراه با علی دایی سرمربی وقت نفت تهران به تیم سایپا منتقل شد و بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش گذاشت و توانست با سایپا در لیگ برتر عنوان چهارمی را به دست بیاورد.

 

استقلال


او با عقد قراردادی ۲ ساله در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۹۷ به استقلال تهران پیوست.

 

سابقه ملی

نوجوانان


وی سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران را دارد.

 

جوانان


محمد دانشگر ۶ بازی رسمی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران انجام داده و یک گل هم زده‌است.

 

تیم ملی امید


دانشگر ۱۲ بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران انجام داده‌است و دو گل نیز در این رده سنی به ثمر رسانده‌است.

وی به‌همراه تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون حضور داشته‌است.

 

افتخارات ورزشی

باشگاهی

نفت تهران
قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

 

منبع :پارس فوتبال


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27gln2