سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/13 12:04
کد خبر: 3623

علیرضا حقیقی به پرسپولیسی ها چراغ سبز نشان می دهد

دروازه‌بان تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ علاقمندِ بازگشت به پرسپولیس است.

علیرضا حقیقی  دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران است و 25 سال سن دارد  علیرضا حقیقی  به عنوان سنگربان اول ایران در جام جهانی 2014 به میدان رفت.  علیرضا حقیقی  زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد.  علیرضا حقیقی  اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد  علیرضا حقیقی  توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

 


پست جنجالی ساناز طاری پس از کشف حجابش+عکس

 

 

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و انتقال او به باشگاه آنتورپ بلژیک باعث شده مربیان این تیم از حالا به فکر انتخاب جانشین برای این دروازه‌بان برای فصل آینده باشند.

 

یحیی گل‌محمدی قصد دارد پیراهن شماره یک پرسپولیس را به بوژیدار رادوشویچ بدهد چرا که اعتقاد دارد او بهترین جایگزین برای بیرانوند است اما در عین حال به دنبال جذب یک دروازه‌بان جوان و بی‌حاشیه با کیفیت بالا برای تیمش است.

 

در این میان علیرضا حقیقی دروازه‌بان فعلی نساجی مازندران علاقه زیادی دارد تا دوباره به پرسپولیس برگشته و دروازهبان اول این باشد. او که اصلا رابطه خوبی با بیرانوند ندارد با رفتن وی بهترین فرصت را برای بازگشت به پرسپولیس می‌داند. 

 

گل‌محمدی سابقه کار کردن با علیرضا حقیقی را ندارد اما بعید است راضی به بازگشت این دروازه‌بان به تیمش شود. او قبل از هر چیز به دنبال جذب دروازه‌بان بی‌حاشیه است و خوب می‌داند حقیقی دروازه‌بانی نیست که روی نیمکت پرسپولیس آرام بگیرد.

 


اشک های غم انگیز ریحانه پارسا بخاطر جدایی+فیلم

 

 

به نظر می‌آید تلاش‌های برخی واسطه‌ها برای برگرداندن حقیقی به پرسپولیس نتیجه نخواهد داد و او باید فعلا قید تیم محبوبش را بزند.

 

 

منبع:آنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zppn2