یک‌شنبه 20 اسفند 1402 - 10 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/10 16:06
کد خبر: 7090

پرسپولیس کولاک کرد/نتیجه ی بازی پرسپولیس و شهرخودرو

دیدار تیم‎های شهرخودرو و پرسپولیس تهران لحظاتی قبل به پایان رسید.

در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس در ورزشگاه ازادی و با قضاوت رضا کرمانشاهی، دو تیم شهرخودرو خراسان و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این پرسپولیس بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ شهرخودرو را شکست دهد.


خبرداغ:رقص جنجالی فریبا نادری در مهمانی لورفت+فیلم جنجالی



پرسپولیس که خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، در این دیدار هم با تصمیم یحیی گل‌محمدی با ترکیبی که باید در فینال حاضر شود به میدان رفت.

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، آرمان رمضانی و بشار رسن، یازده بازیکن اصلی شهرخودرو بودند.

گل نخست پرسپولیس را در این دیدار سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۱ با ضربه سری که روی ارسال عالیشاه به سمت دروازه فراهانی روانه کرد، به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز احمد نوراللهی تیر خلاص را وارد دروازه شهرخودرو کرد، اما این پایان کار نبود و در آخرین دقیقه مسابقه، میلاد سرلک هم با شوتی زیبا دروازه میلاد فراهانی را برای سومین بار فرو ریخت.


خبرجنجالی:استایل دیده نشده از سارا و نیکا درحال آفتاب گرفتن+عکس جنجالی


سیدمهدی رحمتی به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار با صنعت نفت آبادان، از روی سکو‌ها کار را دنبال می‌کرد و محمد نوازی، دستیار وی لب خط حضور داشت.

آرمان رمضانی دو موقعیت صددرصدی را در این دیدار از دست داد تا حسابی مورد انتقاد هواداران پرسپولیس در فضای مجازی قرار گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rdqw3