سه‌شنبه 22 اسفند 1402 - 12 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 18:15
تیم ملی فوتبال | حاشیه تیم ملی فوتبال
کد خبر: 9693

حاشیه‌سازی ضدانقلاب علیه تیم ملی فوتبال و تیری که باز هم به سنگ خورد

عملکرد درخشان و اتحاد بازیکنان تیم ملی فوتبال در دو دیدار مقابل اروگوئه و سنگال، سناریو از پیش طراحی‌شده شبکه‌های سعودی و لندنی را نقش بر آب کرد.

به گزارش ستاره پارس به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دومین دیدار دوستانه خود تحت هدایت کارلوس کی‌روش مقابل سنگال قهرمان آفریقا به تساوی یک بر یک رسید تا بدون باخت برابر دو تیم قدرتمند فوتبال جهان (اروگوئه رنکینگ 13 و سنگال رنکینگ 18) از اتریش به ایران بازگردد.

نتایج درخشان تیم ملی و اتحاد بازیکنان سبب شد تیر برخی دشمنان جمهوری اسلامی و به ویژه شبکه سعودی‌نشنال به سنگ بخورد. این شبکه از زمان ورود کاروان تیم ملی به اتریش، با حاشیه‌سازی‌های غیر ورزشی سعی در ایجاد تفرقه و ضربه زدن به تیم ملی را داشت اما در نهایت به اهداف شوم خود نرسید.

این شبکه که جیره خوار شاهزادگان سعودی است، پس از دیدار ایران و اروگوئه با دستاویز قرار دادن شادی گل بازیکنان تیم ملی و حمله به حلقه اتحاد ملی‌پوشان کشورمان نشان داد که از برد تیم ملی بسیار ناراحت است و به همین دلیل شروع به جوسازی و حاشیه‌سازی کرد.

عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی، همدلی و اتحاد آنها در هر دو دیدار دوستانه نشان داد این تیم هدفی بزرگ به نام شادی هواداران ایرانی در جام جهانی دارد و برخلاف دروغ‌سازی‌های رسانه‌های معاند، بازیکنان ما به همین راحتی اتحاد خود را از دست نمی‌دهند. حتی در آخرین تمرین قبل از بازی با سنگال، بازیکنان تیم ملی با ایجاد حلقه اتحاد و شعار " آماده‌ایم" نشان دادند عزمی جزم برای رسیدن به هدف بزرگ خود دارند و به همین راحتی فریب برخی بازی‌های نخ‌نما شده را نمی‌خورند.

برخی گزارشگران شبکه سعودی نشنال هم قبل از بازی مقابل سنگال با مطرح کردن شایعه بی‌اساس خداحافظی وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون قبل از جام جهانی سعی کردند به شکل دیگری تیم ملی را به حاشیه بکشانند؛ اما عملکرد درخشان آزمون و گلزنی وی مقابل سنگال، همچنین اظهاراتش پس از این بازی نشان داد  این موضوع نیز یک دروغ بزرگ بوده است. سامان قدوس نیز وقتی در نیمه دوم بازی با شاگردان آلیو سیسه به زمین آمد مانند دیدار با اروگوئه عملکرد مثبتی برای تیم ملی داشت.

البته نیمکت‌نشینی وحید امیری در بازی با قهرمان آفریقا را نیز می‌توان اینگونه تعبیر کرد که او پس از اتمام مصدومیت طولانی‌مدت خود هنوز به شرایط ایده‌آل جسمانی نرسیده و سرمربی پرتغالی قصد نداشت با به زمین فرستادن  امیری در دیدار با تیمی که بازیکنانش از آمادگی بدنی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، ریسک کرده و سلامت این هافبک با اخلاق را به خطر اندازد.

به هرحال تیم ملی فوتبال در دو آزمونی سخت و نفس گیر عملکرد درخشانی داشت و امیدهای زیادی را برای کسب موفقیت در جام جهانی در دل ها زنده کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xvrz3