پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 17:31
صندلی
کد خبر: 12081

صندلی ای که زشت ترین صندلی جهان لقب گرفت!/ آیا حاضرید برای این صندلی اداری ناخوشایند ۳۴۰۰ دلار پرداخت می کنید؟

یک شرکت ژاپنی، صندلی ای با ظاهری عجیب طراحی کرده که قیمت آن 3400 دلار آمریکا است.

به گزارش ستاره پارسی : فکتوری-ام، یک فروشگاه مستقر در شهر سایتما ژاپن است که در زمینه فروش سنگ های طبیعی نیمه قیمتی فعالیت دارد. این شرکت پس از انتشار عکس هایی از جدیدترین محصول خود در رسانه های اجتماعی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

انتشار سه عکس از این محصول جدید با واکنش های کاربران همراه بود. در حالی که برخی آن را یک شوخی یا فتوشاپ تلقی کردند اما برخی دیگر این محصول را با نوعی ابزار شکنجه اشتباه گرفتند.

صندلی

با این حال شرکت Factory-M با تاکید بر اینکه این محصول یک صندلی واقعی است به کاربران پیشنهاد کرد که اگر آن را خریداری کنند، واقعاً می‌توانند روی آن بنشینید.

"کویچی هاسگاوا"، بنیانگذار و مالک کارخانه M به خبرنگاران گفت که ایده این صندلی اداری با ظاهری غیرعادی را در حالی که در سفر به ایالات متحده بود به ذهنش رسید. او گفت با دیدن یک تکه بزرگ سنگ آمتیست به شکل L، بلافاصله آن را به شکل یک صندلی تصور کرد و تصمیم گرفت این ایده را پیاده کند.

صندلی

همانطور که می توانید حدس بزنید این صندلی اداری منحصر به فرد، یک صندلی سبک به شمار نمی رود. این قطعه سنگ نیمه قیمتی بکار گرفته شده به تنهایی 88 کیلوگرم وزن دارد و با اسکلت فلزی گنجانده شده، وزن صندلی به 99 کیلوگرم می رسد.

Factory-M این صندلی اداری منحصر به فرد و عجیب خود را 450,000 ین قیمت گذاری کرده و مالک کارخانه مدعی است که تاکنون ده ها فرد و شرکت برای خرید آن ابراز علاقه کرده اند.

صندلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g8yz4