پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/31 09:08
کد خبر: 2288

دختر 14 ساله ای که به دام عشق پوچ افتاد

دختر ۱۴ ساله که به‌دنبال عشق اینترنتی و سودای زندگی در اروپا، با یک پسر راهی مرز شده بود، خود را در دامی سیاه گرفتار دید.

چندی قبل زوج جوانی که از شهرستان آمده بودند سراسیمه و ناراحت به دادسرای جنایی تهران رفتند و خبر ناپدید شدن دختر ۱۴ ساله خود را اعلام کردند.

 

زن جوان که بسیار آشفته بود، گفت: دخترم، نسترن خانه را به قصد خرید ترک کرد اما دیگر از او خبری نشد.به همه جا سرزدیم اما پیدایش نکردیم بعد فهمیدیم که طلاها و مدارکش هم ناپدید شده است.

 

در میان وسایلش به دفترچه خاطراتش رسیدیم که در آن از آشنایی با پسر جوانی و رفتن به تهران نوشته بود. به ترمینال رفتیم و عکس دخترم را که نشان دادیم او را شناختند و گفتند چند روز قبل سوار بر یکی از اتوبوس ها به تهران رفته است.

 

سرنخ در شهر مرزی

بدین ترتیب مشخصات دختر نوجوان به پلیس استان ها ارسال شد و درحالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، خانواده نسترن بار دیگر به پلیس مراجعه کرده و مدعی شدند دخترشان با آنها تماس گرفته و گفته که در یکی از شهرهای مرزی است و پسری که با او فرار کرده فریبش داده و رهایش کرده است. بدین ترتیب دختر نوجوان با کمک پلیس به تهران منتقل شد.

 

سودای خارج

نسترن پس از انتقال به تهران در تحقیقات گفت: من عاشق پسری به نام فرهاد بودم اما خانواده ام با ازدواج من و فرهاد مخالفت کردند. می گفتند تو هنوز بچه ای و نباید به این زودی ازدواج کنی. بعد از مدتی در اینستاگرام با خسرو آشنا شدم و به او دل بستم، خسرو هم به من ابراز علاقه کرد اما چون می دانستم که خانواده ام موافق ازدواج من نیستند به پیشنهاد خسرو برای فرار پاسخ مثبت دادم، او گفت از ایران برویم و در خارج از کشور با هم زندگی کنیم.

 

از این پیشنهاد استقبال کردم اما برای رفتن به پول نیاز داشتیم. من پول زیادی نداشتم اما مقداری طلا داشتم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

فیلم سیاه

نسترن گفت: قرار شد با مدارک و طلاها فرار کنم و از ایران برویم. او گفت که به یکی از شهرهای مرزی می رویم و قاچاق بر ما را از کشور خارج می کند. بعد به یونان می رویم و مدتی در خانه خواهر خسرو می مانیم و از آنجا راهی آلمان شده و در کمپ می مانیم تا اقامتمان درست شود. حتی خسرو می گفت که در کمپ پول هم به ما می دهند.

 

دختر نوجوان گفت: خسرو در آن شهر مرزی خانه ای موقتی اجاره کرد اما طلاهای مرا به بهانه اینکه باید پول قاچاق بر را بدهد، گرفت. بعد هم یک روز در خانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت اگر حرفی در این مورد بزنم فیلم و عکس هایی را که از من گرفته در فضای مجازی منتشر می کند. دو روز بعد از این ماجرا هم رفت و دیگر خبری از او نشد، درمانده و بی پول شده بودم به ناچار با خانواده ام تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

 

با اظهارات دختر نوجوان، دستور بازداشت خسرو صادر شد. خیلی زود پسر ۲۰ ساله بازداشت و در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد.

 

منبع:مشرق


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pbqd2