جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/11 15:30
اختصاصی ستاره پارسی
کد خبر: 2619

بیوگرافی محمد محبی بازیکن با استعداد فوتبال + تصاویر

بیوگرافی محمد محبی بازیکن فوتبال را در سایت ستاره پارسی می خوانید :

اختصاصی ستاره پارسی// محمد محبی( متولد ۲۹ آذر ماه ۱۳۷۷ در برازجان)  محمد محبی بازی کن فوتبال است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. محمد محبی بعد از درخشش در رقابت های لیگ آزادگان ۹۸–۱۳۹۷ همراه با تیم شاهین بوشهر، محمد محبی در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۹۸ به سپاهان پیوست. محمد محبی در تیر ۱۳۹۸ توسط مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت گردید، و در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ نخستین بازی ملی رسمی خویش را برابر کامبوج انجام داد.

 

jpg

شروع فعالیت فوتبالی محمد محبی

وی از زمان بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان دوران استعدادهای کشف نشده خویش را در زمین های خاکی بوشهر نشان همه می داد.

 

محمد محبی فعالیت حقیقی فوتبالی خویش را از سال ۱۳۸۹ وقتی که ۱۲ سال سن داشت با تیم نوجوانان شاهین بوشهر آغاز کرد و توانست با نشان دادن استعداد فوتبالی فوق العاده خویش، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان بازی فوتبال انجام دهد.

 

وی پس از مصدومیت دژاگه به جای وی تعویض و وارد زمین گردید که توانست یک گل برای ایران بزند.

 

images

بازیکن سپاهان اصفهان

محمد محبی در ورزشگاه آزادی و در برابر پرسپولیس گلزنی کرد تا دومین گل لیگ برتری اش اهمیت فراوانی داشته باشد.

 

وی در چهار دیدار گذشته تیم فوتبال سپاهان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ولی به یک باره امیرقلعه نویی تصمیم گرفت این بازی کن را در دیدار برابر پرسپولیس از اول در ترکیب اصلی قرار ندهد.

 

محبی که نخستین گل فصل را در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم فصل گذشته اش در لیگ یک و در نخستین دیدار فصل جشن گرفته بود، طی سه دیدار اخیر طلایی پوشان هم عملکرد چشم گیری داشت و در دیدار برابر ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فاصله ای تا ثبت گل دومش نداشت که نمایش خوب حامد لک و سوشا مکانی مانع ثبت دومین گل محبی شد.

 

با این حال محبی نخستین معاوضه امیرقلعه نویی در برابر پرسپولیس بود و وی را در دقیقه ۵۲ وارد زمین کرد.

 

این بازی کن که در تیم امید ایران هم عضویت دارد، در مقابل پرسپولیس نمایش خوبی بعد از ورودش به زمین داشت و توانست بعد از این که کی روش ، شاگردان امیرقلعه نویی را پیش انداخته بود، از آشفتگی خط دفاعی سرخ های پایتخت بهره بگیرد و با دور زدن شجاع خلیل زاده شوتی محکم از زاویه بسته روانه دروازه علیرضا بیرانوند کند؛ شوتی که قدرت زیادی داشت و از بالای دستان گلر پرسپولیس وارد دروازه شد تا محبی که در صعود شاهین به لیگ برتر هم تاثیر بسیاری داشت، در لیگ برتر رفته رفته خویش را به اهالی فوتبال معرفی کند.

 

fc15fd5b-4b7b-47ee-bee6-334d7dcdfe7b

سوابق ورزشی محمد محبی

محمد محبی بعد از درخشش در رقابت های لیگ آزادگان ۹۸–۱۳۹۷ همراه با تیم شاهین بوشهر، در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۹۸ به سپاهان پیوست.

 

محبی که یکی از همان بازیکنانی است که محصول زحمات مربیانی نظیر مسعود احمدی در فوتبال بوشهر میباشد ، در بازی شاهین و داماش در هر جای زمین که بازی کرد برای تیمش مؤثر واقع شد و حتی روی ارسال متین کریم زاده یک ضربه سر را به تیر دروازه زد.

 

این پسر نمونه بارز بازیکن های مستعد بوشهری است که برای رسیدن به مرحله های بالاتر سعی میکند.

 

01437888

خانواده محمد محبی

محمد محبی فرزند عبدالحمید متولد بوشهر است. پدرش مهندس کشاورزی و کارمند سازمان جهاد سازندگی و مادرش خانه‌دار هردو اصالتا اهل روستای طلحه می باشند و یک برادر و یک خواهر به جز خود هم دارد.

 

ازدواج محمد محبی

محمد محبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

fb6fc68e-d2a0-4c05-bca3-ecafa67acf33

از پست آزاد تا تنیس

پست مورد علاقه ام پست آزاد است که بتوانم به همه جای زمین مخصوصا سمت جلوی بیشتر نفوذ کنم، به غیر از فوتبال هم به تنیس و بسکتبال علاقه دارم

 

خوشحالی از حضور بانوان

واقعا هم برای مردم و هم برای خانم هایی که برای اولین بار توانستند به ورزشگاه بروند خوشحالم، در تیم ملی بزرگسالان واقعا یک حس ملی را تجربه کردم که خیلی خوب بود


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vl9z3