پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/19 18:39
کد خبر: 2858

دکتر داوود نادری به علت ابتلا به کرونا در گذشت+بیوگرافی

داوود نوروزی از درگذشت یکی از پزشکان حاذق پیوند کلیه بر اثر کرونا خبر داد.

داوود نادری  (زاده ۱۳۶۱ ولسوالی دوشی ولایت بغلان) سیاستمدار افغانستان و نماینده مردم ولایت قندوز در دوره شانزدهم مجلس نمایندگان است. دکترداوودنادری در مجلس شانزدهم نمایندگان افغانستان عضو کمیسیون منابع طبیعی و محیط زیست می‌باشد.دکترداوودنادری تحصیلات متوسطه و دانشگاهی خود را در بریتانیا و در دانشگاه منچستر در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع لیسانس به پایان برد. و پس از آن در بخش تجارت و ساختمانی فعالیت خود را ادامه داد. وی عضو حزب پیوند ملی افغانستان می‌باشد.

دیگر فعالیت‌های دکترداوودنادری :  1/فعالیت در تجارت و ساختمان.     2/عضو حزب پیوند ملی.

 

 

 

 داوود نوروزی، مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی با اشاره به درگذشت یکی از پزشکان حاذق این بیمارستان بر اثر کرونا گفت: فردا ساعت هشت  و سی مراسم وداع با پیکر ایشان به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و سپس پیکر ایشان به اراک منتقل می شود.

 

او افزود: او استاد پیوند کلیه بود و زحمت زیادی کشید و یکی از پزشکان حاذق این حوزه بود.

 

نوروزی تاکید کرد: دکتر نادری حین خدمت مبتلا شد.

 

او ادامه داد: بدین ترتیب انتقال از یکی از بیمارانی پیوندی صورت گرفته و پس از آن حدود ده روز در بیمارستان بستری و سپس فوت کردند. 

 

مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا تست کرونا از بیماران پیوندی گرفته می شود، گفت: تست کرونا گرفته می شود. دلیل انتقال کرونا به این پزشک از سوی بیمار پیوندی هنوز قطعیت ندارد و ممکن است دهنده کلیه، کرونا مثبت بوده و هنوز  به قطعیت نرسیده ایم و نمی دانم.

 

 

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jxae3