شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/23 12:50
کد خبر: 2965

حساب کاربری ترامپ هک شد!/چه کسی رمز او را فاش کرد؟

کانال تلگرامی ایرانیان انگلستان درباره هک حساب توییتر ترامپ نوشت: گویا حدس‌زدن رمزهای توییتر دونالد ترامپ کار سختی نیست

ترامپ   در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیو یورک به دنیا آمد.ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالا‌ها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گران قیمت ترامپ است. ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکتورال در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس جمهور میشود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک ۳ میلیون رأی بود. پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد.


بیشتربخوانید:آزارجنسی "کرکس موتور سوار" به 18 پسر بچه در مشهد!/حکم اعدام صادر شد


کانال تلگرامی ایرانیان انگلستان درباره هک حساب توییتر ترامپ نوشت: گویا حدس‌زدن رمزهای توییتر دونالد ترامپ کار سختی نیست

رسانه‌ها نوشته‌اند ویکتور گورس، هکر هلندی در ماه اکتبر(اوایل) امسال، توانسته به توییتر دونالد ترامپ رخنه کند؛ اما چگونه؟

او رمز توییتر ترامپ را حدس زده؛ به‌همین‌سادگی ترامپ رمز توییترش را گذاشته بود: مگا۲۰۲۰ - MAGA2020؛ یعنی مخفف این شعار ستاد انتخاباتی ترامپ: «عظمت را به آمریکا بازگردانیم».


بیشتربخوانید:راز 50 ساله مرگ غلامرضا تختی فاش شد/نقش شهلا در مرگ تختی چه بود؟


کاخ سفید و توییتر این خبر را همان اوایل آبان دروغ خوانده‌بودند اما حالا گورس اسکرین‌شاتی از مانیتورش منتشر کرده که مربوط‌است‌به ۲۲ اکتبر(اول آبان) و زمانی‌که او درون اکانت توییتر ترامپ بوده.

پلیس هلند نمی‌خواهد گورس را تعقیب یا جریمه کند چون به‌قول پلیس او «اخلاق به خرج داده» و این ماجرا را به پلیس خبر داده و پلیس هم کاخ‌سفید را برای افزایش امنیت توییتر رئیس‌جمهور آمریکا، در جریان گذاشته.

چهارسال پیش هم ویکتور گورس مدعی شد که به همراه چند محقق امنیت اینترنتی توانسته بوده رمز توییتر ترامپ را بیاید که این  بوده: «تو اخراجی - 'yourefired'».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9en4