جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/25 18:20
کد خبر: 3980

دانشجویان تهرانی مقابل سفارت امارات تجمع کردند + عکس

جمعی از دانشجویان تهرانی در اعتراض به عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس مقابل سفارت امارات تجمع کردند و اعتراضات خود را با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهایی اعلام کردند.

جمعی از دانشجویان تهرانی با سر دادن شعارها و در دست داشتن دست نوشته هایی به عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس اعتراض کرده و خواستار موضع گیری کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی در قبال این اقدام امارات شدند. در این تجمع محسن دهنوی، یکی از نمایندگان مردم تهران به سخنرانی پرداخت.

 

همچنین بیانیه اعتراضی دانشجویان نیز در این تجمع قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

بر همگان واضح و مبرهن است که طی سالیان گذشته برخی رژیم های مرتجع منطقه؛ در چارچوب اهداف استراتژی عبری عربی غربی جریان استکبار؛ خیانت به آرمان فلسطین و ملت های مسلمان و عرب منطقه را شدت بخشیده و به بیگاری برای رژیم صهیونیستی تن داده اند.

امروز  برخی حاکمان نالایقِ عرب به چنان بی‌غیرتی و رذالتی افتاده‌اند که خیانت خود را آشکارا و با افتخار؛ رسانه‌ای می‌کنند و هیچ ابایی هم از پایمال کردن خون هزاران کودک و جوان فلسطینی ندارند.
 

آیا وقت آن نرسیده، که از کمپْ‌دیوید ها و اوسلو ها درس عبرت بگیرند؟ چگونه است که عزت مسلمانان را در هم‌پیالگی با پست‌ترین دشمنان اسلام می‌جویند؟ «فَما لَکم کیفَ تَحکُمون؟»

سردمدارانِ ذلیلِ عرب که نه نسبتی با اسلام دارند و نه با عربیت و حمیت عربی؛ کار را به آن درجه از تباهی رسانده‌اند که به خود جرئت می‌دهند حقوقِ آشکار فلسطینیان را از کیسهٔ خیلفه خائن خود ببخشند و با وقاحت آن را صلح و توافقی تاریخی بنامند! مصالحه‌ای که در حکم اعلان خونبارترین جنگها علیه مردم فلسطین است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ دولت امارات متحده عربی از این پس شایستهٔ عنوان دولت امارات متحده امریکایی-صهیونیستی است و باید تاوانِ این نفاقِ فتنه‌آمیز را بپردازد.

امارات متحده ی عربی؛ که بهتر است اصلاح کنم؛ امارات متحده‌ی عِبری که غیرت عربی را قورت داده و شرافت اسلامی را قی کرده، روابط نامشروعش را علناً در بوق و کرنا می‌کند تا شاید خوش رقصی اش برای اربابان اسرائیلی اش به اثبات برسد و برادری خود خوانده خود را به منصه ظهور برساند.

لااقل به تجربه اسلاف خود در کشورهای دیگر نگاه کنید و بدانید؛ پیوندی که عاقدش شیطان بزرگ باشد، حتما جز تباهی و خسران حاصلی نخواهد داشت و یقین داریم خودکشی امارات، اسرائیل را نجات نخواهد داد.جمهوری اسلامی ایران همواره اصرار داشته میان دولت های بد عمل منطقه و رژیم صهیونیستی تفاوت قائل شود. هنوز هم معتقدیم دشمن شماره یک همه ملت های منطقه، آمریکا و اسرائیل هستند و باید بر همان ها متمرکز بود.

اما در عین حال، روشن است هر کس سرنوشت و آینده ی خود را با رژیم نامشروع اسرائیل پیوند بزند، خود را در معرض بی ثباتی و تهدید قرار داده است.

در پایان

این را با صراحت اعلام می داریم؛ عاقبت این قیل و قال ها به اتمام خواهد رسید و جهانیان با چشمان خود خواهند دید که فرزندان مکتبی اسلام؛ از اقصا نقاط جهان با نابودی رژیم سفاک صهیونیستی؛ زنجیر های در هم تنیده شده ی زر و زور و تزویر مستکبرین و متفرعنین عالم را پاره کرده و بیت المقدس را از چنگال جنود الشیطان پس خواهند گرفت. ان شا لله؛ باذن الله.

 

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e8l63