سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 17:20
کد خبر: 4012

هدیه ی هوتن شکیبا به بهترین زن زندگیش+عکس

دومین تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد سینما به « هوتن شکیبا » برای نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» اهدا شد.

هوتن شکیبا زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳است.هوتن شکیبا در سنندج متولد شده است.هوتن شکیبا هنرپیشه و صداپیشه اهل ایران است. هوتن شکیبا در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد و هوتن شکیبا موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید.

 


 

 دومین تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد سینما به « هوتن شکیبا » برای نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» اهدا شد.

هوتن شکیبا جایزه اش را به مادرش تقدیم کرد.

هوتن شکیبا پس از دریافت این تندیس گفت: خوشحالم که برای دومین بار این جایزه را می گیرم برایم بسیار با ارزش است. دو جایزه ارزشمند برای لیسانسه ها و شبی که ماه کامل شد گرفتم . خوشحالی دیگرم این است که در کنار نوید عزیز این جایزه را گرفتم. این جایزه را به کل گروه فیلم تقدیم می کنم و از نرگس آبیار عزیز ممنونم که این نقش سخت را به من داد. میخواهم ارزش معنوی این جایزه را به مادرم تقدیم کنم که جایش در اینجا خالی است و در سنندج است. امیدوارم ویروس کرونا به زودی از کشورمان برود.

 


ماجرای پیشنهاد بی شرمانه ی آقای کارگردان به ساناز طاری تا کشف حجابش+فیلم جنجالی


 

تصویر

 

بیوگرافی هوتن شکیبا

فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر است به نقاشی علاقه داشته و هم استعدادش اما در نهایت تئاتر را انتخاب کرده است

او با سریال لیسانسه ها سال 95 به شهرت رسید.

 

آغاز بازیگری هوتن شکیبا

علاقه هوتن شکیبا به بازیگری از دوران مدرسه با بازی در نمایش های مدرسه ای آغاز شد.

بازی در نمایش های کودکانه در دوران ابتدایی و تشویق معلم و هم کلاسی ها جرقه بازیگر شدن را در ذهن هوتن شکیبا زد و با ادامه دار شدن این نمایش ها هوتن شکیبا مسیر زندگی اش را پیدا کرد.

ورود به دانشگاه راه را برای موفقیت های بیشتر او باز کرد و بازی در نقش های مختلف در نمایش های گوناگون او را به دنیای تئاتر رهنمون کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lzgr4