پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 04:27
کد خبر: 4017

فخر فروشی مهراب قاسم خانی با برادرش در اینستاگرام+عکس

مهراب قاسم‌خانی با انتشار این عکس نوشت: حال نمیده آدم یه دونه از این قاسما تو فامیل داشته باشه که هی بشه باهاش فخر فروشی کرد؟ انصافاً حال میده...

 مهراب قاسم‌خانی   (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰، تهران) طراح دکور و نویسنده ایرانی است.فعالیت جدی‌ مهراب قاسم خانی در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ آغاز نمود.مهراب قاسم‌خانی دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش،مهراب قاسم خانی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

 


مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس نوشت:

حال نمیده آدم یه دونه از این قاسما تو فامیل داشته باشه که هی بشه باهاش فخر فروشی کرد؟ انصافاً حال میده...

 

تصویر

 

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران می باشد. وی برادر کوچک پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون می باشد.

آقای قاسم خانی به سینما و تلویزیون علاقه داشته است و به خاطر این علاقه دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی گذراند. بعد از گذراندن این دوره فیلمنامه نویسی بود که فعالیت نویسندگی برایش شکلی جدی تر پیدا کرد.

 

ازدواج و همسر مهراب قاسم خانی

در  بیوگرافی مهراب قاسم خانی  به این نکته اشاره کنیم که او دو مرتبه ازدواج کرده است. همسر اول وی مریم گلرو بوده است که بعد از مدتی به دلایل نامعلوم در رابطه خود به مشکل خوردند و از هم جدا شدند. او از همسر اولش صاحب دختری به نام نیروانا قاسم خانی می باشد.

او در سال 1383 و در خلال سریال “پاورچین” با شقایق دهقان بازیگر شناخته شده آشنا شد و برای بار دوم ازدواج کرد. ثمره ازدواج این زوج هنرمند پسری به نام نویان بوده است.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qxvp4