پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 06:45
کد خبر: 4029

ضد و خورد پدرام شریفی و بازیگر زن در پشت صحنه ی سریال دل فاش شد+فیلم

پشت صحنه سریال هم گناه را مشاهده می کنید.

پدرام شریفی  بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است. پدرام شریفی از سال ۱۳۷۸ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده.پدرام شریفی تاکنون در سریال گشت ویژه و فیلم سینمایی بدون همه چیز و شیرجه بزرگ نقش آفرینی کرده است.پدرام شریفی فارغ ‌التحصیل رشته تئاتر بوده و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده ‌است.

 

پدرام شریفی نوشت :  کسی تو زندگی من نیس ، اما سارا پدرمو در اورده

 


اخبار روز:

 
 

 

 

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی ( متولد ۱۱ مرداد ماه ۱۳۶۶- تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد.پدرام شریفی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه است و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است.

 

پدرام شریفی, بیوگرافی پدرام شریفی,زندگینامه پدرام شریفی

عکس های پدرام شریفی

 

اولین فیلم سینمایی  و سریال پدرام شریفی

 

بازی در فیلم ماهی گربه در سال ۹۲ نخستین تجربه بازیگری پدرام شریفی در سینما بود،

 

بعد از آن با فیلم سینمایی بادیگارد، متولد ۶۵ و فیلم سیانور در جشنواره فجر ۹۴ شناخته شد. مجموعه تلویزیونی گشت ویژه نیز نخستین سریال تلویزیونی او میباشد که در آن در نقش یک مامور پلیس به ایفای نقش پرداخته است و در کنار بازیگرانی مانند حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت و .. بازی کرده است.

 

شهرت پدرام شریفی

 

آقای شریفی درسال ۱۳۹۲ توسط شهرام مکری کارگردان برای بازی در فیلم ماهی و گربه انتخاب شد. فیلم ماهی و گربه نخستین تجربه پدرام شریفی در سینما بود وی سپس در فیلمهای مانند بادیگارد و سیانور و .. بازی کرد. هم چنین بازی پدرام شریفی درسال ۱۳۹۵ در سریال گشت پلیس سبب شهرت و محبوبیت بیشترش شد.

 

منبع:پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aaje2