پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 08:25
کد خبر: 4033

بازگشت مهناز افشار به سینمای ایران الزامی است+فیلم جنجالی

محمد حسین لطیفی کارگردان مطرح کشورمان مهاجرت مهناز افشار را یک امر کاملا شخصی می بیند و می گوید هنرمندان انسان های سیاسی نیستند، آن ها را سیاسی نبینید.

مهناز افشار  بازیگر با تجربه سینما است . مهناز افشار در فضای مجازی تعداد زیادی دنبال کننده دارد . مهناز افشار با مهاجرت حسابی جنجال ساز شد و عکس های مهناز افشار با تیپ های مختلف دوباره در فضای مجازی سرو صدا به پا کرد. نوع زندگی و طرز پوشش مهناز افشار در این روزها سوژه اول اینستاگرام است.

 


محمد حسین لطیفی کارگردان توانا و مشهور کشورمان در یک مصاحبه در خصوص سیمرغ الناز شاکر دوست گفت: بازی الناز را دیدم ولی من بین بازی او و مهناز افشار با احترام به توانایی های الناز، شک داشتم.به اعتقاد من بازی او یکدست نبود. مهناز افشار در فیلم قسم خیلی خوب بودو ای کاش دو تا جایزه می دادند و من بازی هر دوی آن ها را دوست داشتم.البته برای جایزه گرفتن الناز خیلی خوشحال بودم. او برای گرفتن این جایزه خیلی تلاش کرد.

 

 

محمد حسین لطیفی در ادامه در خصوص بازگشت مهناز افشار به ایران گفت: او باید برگردد کاری نکرده است، بپذیرید هنرمند ها این شکلی هستند، سیاسی نبینیدشان، مانند بچه ای که گول همسایه را خورده است و یک بستنی هم دست او دیده است.افشار یک موضوع شخصی داشته است که از ایران رفته است، باید برگردد و حیف است سینمای ما این بچه ها را نداشته باشد.

 
 

دنیای بازیگری مهناز افشار 

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

 

مهناز افشار در آلمان چه کار می‌کند؟

مهناز افشار اواخر سال ۹۷ از ایران رفت. وی علت سفرش را ادامه تحصیل عنوان کرد. با شکایت حجت‌الاسلام دریاباری و همچنین حضور وی در مسابقه استعدادیابی شبکه ام بی سی پرشیا به نظر می‌رسید افشار قصد بازگشت به ایران را ندارد. اما وی در گفت و گویی با فریدون جیرانی در این باره اظهار کرد: من به یک دلیل خیلی بزرگ به وطنم باز خواهم گشت پدرم آنجا خاک است و مادر من آنجا نفس می‌کشد و از همه مهم‌تر آنجا ریشه من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gwod4