یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 09:39
کد خبر: 4040

مردان شیطان صفت مهابادی دستگیر شدند

عاملان ایجاد مزاحمت برای دختران و زنان مهابادی به دام افتاد.

24 ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار تصاویر زنان و دختران در فضای مجازی خبر داد این در حالی است که متهمان هدف خود از این اقدام را تفریح و سرگرمی اعلام کردند.

 

سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان مهاباد با رصد و پایش مستمر فضای مجازی اقدام به شناسایی کانالی در  شبکه اجتماعی  تلگرام کردند که با بارگزاری  تصاویر شخصی  از زنان و دختران باعث ترویج بی‌بند و باری و  آبروریزی  خانوداه‌ها می شدند.

 

وی از دستگیری دو نفر متهم با هماهنگی مراجع قضایی خبر داد و گفت: در روند رسیدگی به پرونده، متهمین مورد نظر با مشاهده مستندات کافی لب به اعتراف گشودند و هدف خود از این اقدام را  تفریح و سرگرمی  اعلام کردند.

 

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه هر گونه آبروریزی و مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم می‌باشد، گفت: پلیس با افرادی که موجب هتک ‌حیثیت و ترویج بی‌بند و باری در فضای مجازی شوند، بطور جد و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: شهروندان جهت پیشگیری از افتادن در دام اینگونه مجرمین سایبری باید آگاهانه در فضای مجازی فعالیت کنند و به هیچ عنوان تصاویر شخصی خود را که می‌تواند زمینه‌ای برای سوء‌استفاده دیگران باشد، در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی بارگزاری نکنند

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pwrd2