سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 14:34
کد خبر: 4044

عکس خارج از عرف صبا راد در ترکیه فاش شد+عکس

صبا راد به تازگی چهره ای جدید از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

صبا راد   مجری جوان ایرانی است.  صبا راد  مدتی است از کشور خارج شده و در ترکیه زندگی می کند.  صبا راد  همسر مانی رهنما خواننده است. صبا راد  و مانی رهنما به تازگی با خبر مهاجرتشان جنجال های بسیاری به وجود آورده اند.

 


اخبار جنجالی:

 
 

صبا راد  که به تازگی خبر مهاجرتش را به همراه همسرش مانی رهنما منتشر کردهاست، عکسی با استایلی جدید در صفحه اینستاگرامش در ترکیه به نمایش گذاشته است.

 

صبا+راد+

صبا+راد+ (1)

 

 

بیوگرافی کوتاهی از صباراد:

فروردین ماه سال 96 بود که تصاویری از صبا راد و مانی رهنما در کنار هم منتشر شد و همین موضوع باعث شکل گیری خبرهایی از ازدواج این دو هنرمند کشورمان شد و چندی بعد این مجری و خواننده کشورمان ازدواجشان را به صورت رسمی تایید کردند.

 

 

مهاجرت صباراد و مانی رهنما

پست مانی رهنما درباره مهاجرت از ایران

اولین خبر از مهاجرت مانی رهنما و صبا راد با پست اینستاگرامی مانی رهنما منتشر شد و بعد از آن این موضوع شکل رسمی تری به خود گرفت.

مانی رهنما با انتشار عکسی در کنار صبا راد نوشت:

سلام رفقا ، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم...

پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده ، راستی دلم برای همتون تنگه ها ، شما ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه ، یه چیز ، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی ، توانایی و اصالت.....

 

 

صبا راد و مانی رهنما

 

این پست مانی رهنما و پستی که بهمن بابازاده خبرنگار کشورمان درباره مهاجرت این زوج هنرمند منتشر کرد باعث شد تا خبر مهاجرت مانی رهنما و صبا راد در صدر اخبار قرار بگیرد و همه جا صحبت از مهاجرت این زوج هنرمند باشد.

 

مهاجرت مانی رهنما

پس از آن مانی رهنما و صبا راد در ویدئویی اعلام کردند که به شکل دائم به خارج از کشور مهاجرت نکردند و ممکن است برگردند.

 
منبع:رکنا

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wj652