سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 05:55
کد خبر: 4096

ماجرای اپل واچ فرهاد مجیدی مشخص شد!

فراز کمالوند در خصوص اپل واچ فرهاد مجیدی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

فرهاد مجیدی از اسطوره های استقلال است .فرهاد مجیدی   بین استقلالی ها محبوبیت زیادی دارد . امروز قصد داریم راجع به محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال یعنی  فرهاد مجیدی  صحبت کنیم. بازیکنی که توانست با درخشش بی نظیر خود محبوبیت ویژه ای پیدا کند و خیلی زود پا به عرصه مربی گری نیز گذاشت.  فرهاد مجیدی  تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد.

 

 

 پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی، مربی سپاهان در نشست خبری اعلام کرد که ناظر بازی و سازمان لیگ اجازه ارتباط با آنالیزور تیممان روی سکو را نمی‌دهند، اما تیم‌های دیگر از ساعت هوشمند روی نیمکت استفاده می‌کنند و ایرادی به آن‌ها گرفته نمی‌شود.

 

مربی سپاهان با این حرف خود به صورت غیر مستقیم به استفاده فرهاد مجیدی (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) از اپل واچ (ساعت هوشمند) اشاره کرد.

 

فراز کمالوند (مربی فوتبال) درخصوص مشاوره به مجیدی از طریق اپل واچ در حین برگزاری بازی گفت: فرهاد مجیدی، صمیمی‌ترین دوست ورزشی من است. ما از حدود ۲۰-۲۱ سالگی رابطه عاطفی و عمیقی با یکدیگر داریم، رفت و آمد خانوادگی داریم و دوست هستیم. هر زمان یک نفرمان بتواند کاری برای آن یکی انجام دهد، آن کار را انجام می‌دهد. اپل واچ چه چیزی است؟ 

 

او افزود: اصلا چیز عجیبی نیست. من خودم در زمان مربیگری، ممکن است از تمامی دوستانم مشاوره بگیرم. مثلا شما فکر می‌کنید فرهاد مجیدی فقط از من مشاوره می‌گیرد؟ شاید او از ۱۰ مربی مشاوره بگیرد. من با فرهاد خیلی دوستم و این موارد نیز به وجود می‌آیند. یعنی مثلا اگر جایی ما را کنار هم ببینند، می‌گویند این ۲ در حال صحبت راجع به فوتبال هستند. من روزانه شاید ۲-۳ مرتبه با فرهاد صحبت کنم و یک مرتبه اش راجع به فوتبال است. در خیلی موارد من نیز از او مشاوره می‌گیرم. ماشاالله فرهاد بچه باهوشی خصوصا در مسائل اقتصادی است. اکنون از او در خصوص دلار بپرسید، می‌داند ۲ ماه آینده قیمت چگونه می‌شود. به هر حال مطرح کردن مسائلی مانند اپل واچ و ... کار خوبی نیست. مربی در حال انجام کارش است. باید اتفاقا او را تشویق کنیم که یک مربی جوان در حال کار کردن است و نتیجه می‌گیرد. این حرف‌ها را برای این به وجود می‌آوردند که فرهاد را تخریب کنند. فرهاد آن قدر زرنگ است که نیاز به مشاوره کسی ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/457r93