جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 09:23
کد خبر: 4112

عشق فاطیما بهارمست بازیگر سریال "سرنوشت" فاش شد+عکس

در این مطلب نظر فاطیما بهارمست بازیگر معروف را درباره عاشق شدن می بینید

فاطیما بهارمست بازیگر و مجری جوان سینما و تلویزیون است.فاطیما بهارمست در سن 6 سالگی به طور اتفاقی مجری برنامه ی عمو پورنگ شد.فاطیما بهارمست به تازگی با بازی در سریال سرنوشت محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.فاطیما بهارمست هنوز مجرد است.

 

 

فاطیما بهارمست بازیگر معروف با انتشار عکسی نوشت:

شخصیت حقیقی آدما زمانی معلوم میشه که عاشق یکی میشن. من وقتی عاشق شدم فهمیدم کی ام و حاضرم دست به چه کارهایی بزنم

actress-fatima-baharmast

 

زندگی شخصی

فاطیما بهارمست متولد11 تیر 1375در تهران متولد شد، فاطیما بهارمست تنها فرزند خانواده است.

 

 

فاطیما بهارمست

کودکی فاطیما بهار مست
 
 
به هنر موسیقی هم علاقه مند بوده و ساز ویلن را برای نواختن انتخاب کرده است. شهریور سال 1385 توسط مدیران شبکه 5 صدا و سیما به زیارت خانه ی خدا رفت.
 
 

عرصه اجرا

فاطیما بهارمست در تیر 1382 در سن 6 سالگی در مسابقه تلفنی برنامه عموپورنگ در شبکه 1 تلویزیون ایران شرکت کرد و سپس به طور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه های کودک فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او با 6 سال سن، کوچکترین مجری و گوینده ای بود که صداوسیما به خود دید.
 
 
  

فاطیما بهارمست

 
 
سپس در یک تله تئاتر ویژه نوروز به همراه نیما فلاح نقش فصل بهار را ایفا کرد و در همان سال برنامه ای با نام «زنگ بچه ها» را در شبکه اول به تنهایی اجرا کرد که به صورت زنده پخش می شد. او در سال 1385 لقب مشهورترین کودک ایران را گرفت.
 
 

فاطیما بهارمست در برنامه رنگین کمان

 
دیگر سوابق اجرای او در تلویزیون شامل برنامهٔ رنگین کمان در شبکه تهران، برنامه «من خوبم، تو خوبی» در شبکه جام جم به همراه فرزاد حسنی و برنامه دوستان در شبکه جام جم و برنامه فرش سپید در شبکه دو سیما می شود.
 

فاطیما بهارمست و فرزاد حسنی

 
آخرین کار فاطیما بهارمست در عرصهٔ اجرا برنامه دیده شو شبکه دو در سال 1393 بوده است به تهیه کنندگی مسعود ساکت اُف، اجرای فاطیما بهارمست، کیوان ساکت اُف و اشکان خیل نژاد به صورت زنده به روی آنتن رفت. 
 
 

 فاطیما بهارمست در برنامه دیده شو

 
فاطیما بهارمست در تابستان 1393 با عرصهٔ اجرا خداحافظی کرد تا تمرکزش را بر روی بازیگری بگذارد.

عرصه بازیگری

 
فاطیما بهارمست بازیگری را در سال 1383 با بازی در مجموعه ماجراهای چموش و خموش به کارگردانی شاهین باباپور آغاز کرد. او در این سریال که برای کودکان ساخته شده بود در نقش درسا ایفای نقش کرد.
 

کودکی فاطیما بهارمست

 
 
او پس از آن در سال 1384 در سریال راه شب داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخت.فاطیما بهارمست در این سریال با بازیگرانی همچون محمد علی کشاورز ، داریوش فرهنگ و مارال فرجاد همبازی شد.
 
 

فاطیما بهارمست و مارال فرجاد

 
فاطیما بهارمست هم اکنون مشغول بازی در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی زاده میباشد. 
 

فاطیما بهارمست و مانی نوری

 
 
در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است:قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می کند، آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lly82