جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/31 06:55
کد خبر: 4144

عکس دیده نشده از خانوم مجری جوان و موگرینی+عکس دیده نشده

عکس جالبی که در فضای مجازی از مژده خنجری ، مجری معروف منتشر شده بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مژده خنجری یکی از جوانترین ها می باشد.مژده خنجری در کشور فرانسه بزرگ شده ودر حال حاضر با برنامه یک روز تازه از شبکه پنجم سیما میهمان خانه های مـا هستند. خانم مژده خنجری ازدواج کرده.مژده خنجری همچنین یکی از فعال ترین ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد.

 

مژده خنجری مجری معروف صدا و سیما عکس جالبی را از خودش به اشتراک گذاشت.

 

Hamgardi_15555amymC9

 

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری زاده ی ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران می باشد. او تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در فرانسه پشت سر گذاشت و همین حالا در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه شهید بهشتی مشغول بـه تحصیل می باشد. او همسر محمد منفردی اسـت و الان بکار اجرا مشغول می‌باشد.

 

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

 

مژده خنجری درباره نحوه ورودش بـه سازمان صداو سیما آن گونه پاسخ میدهد: درسال ۹۱ بـه واسطه دانستن زبان فرانسه برای برون مرزی سازمان تست مترجمی جهت گزارشگری بـه زبان فرانسه را داده ودر حیه تهیه گزارش برای سازمان بوده کـه توسط تهیه کننده برنامه بـه روز بـه این برنامه دعوت شده و پس از تست دادن بـه اجرا دراین برنامه مشغول گردیده اسـت.

 

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

 

در واقه شروع فعالیتش در حوزه اجرا در برنامه بـه روز و قسمت معرفی نرم افزار بوده اسـت. مژده خنجری بـه غیر از برنامه بـه روز در برنامه هایی چون ویتامین ث ، حذف و اضافه، برخط بعنوان مجری فعالیت داشته اسـت.

 

دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

مژده خنجری از سال های تحصیلش در فرانسه می‌گوید کـه در هنگام هم درس فرانسوی و هم ایرانی می خوانده و بـه واسطه معاشرت بـه ایران زیاد با دوستان ایرانیش در ارتباط و معاشرت بوده اسـت.

 

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

 

در ادامه مسیر کـه در ایران روانشناسی می خوانده خیلی با نوجونان و کودکان در ارتباط بوده و این ارتباط باعث شده کـه در برنامه ای مثل برنامه بروز کـه مخاطبانش اکثرا نوجوانان هستند موفق عمل نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wjdr2