چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/31 10:02
کد خبر: 4154

جنجال جدید سارا و نیکا بعد از منتشر شدن عکس هایشان در استخر+فیلم

انتشار فیلمی از حرکات موزون سارا و نیکای پایتخت با مردی غریبه پس از انتشار تصاویر عریان آن ها در فضای مجازی بار دیگر دوقلو های پایتخت را به تیتر یک رسانه ها بدل کرد.

سارا و نیکا  متولد 8 مرداد 1383 میباشند.  سارا و نیکا ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 


اخبار جنجالی:

 
 
 

 

دوقلوهای حاشیه ساز پایتخت که به تازگی به انتشار عکس های نیمه عریان خود در استخر در  فضای مجازی  واکنش تندی نشان دادند.

این بار ویدئویی از حرکات مزون آن ها در ماشین منتشرشده است که در ادامه می بینید : 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از سارا و نیکا:

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند (نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است). این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

 

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

 

تحصیلات سارا و نیکا فرقانی

1223425088-parsnaz-com

 

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند. 

 

سارا و نیکا چگونه مشهور شدند؟

112762_336

عکس های خفن سارا و نیکا در اینستاگرام

 

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bnme4