پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 05:58
کد خبر: 4184

عکس های دیده نشده از عروسی سلبریتی ها جنجالی شد+فیلم دیده نشده

در این ویدئو تصاویری از مراسم عروسی بازیگران معروف کشور را می بینید

بازیگران و هنرپیشه های ایرانی بسیاری هستند که ازدواج کرده اند برخی از آنها در سکوت خبری و بدون هیچ تصاویری از مراسم ازدواج شان راهی زندگی شدند اما تصاویر مراسم عروسی تعداد زیادی از آنها نیز منتشر شده است. در ادامه در پرشین وی ویدئویی از مراسم عروسی بازیگران معروف را می بینید:

 

 

مراسم عروسی بازیگران معروف

در این ویدئو تصاویری از مراسم عروسی هنرپیشه های معروف را می بینید:

 

 

 

در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند. ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است.

 

نکته جالب توجه در این گونه ازدواج‌ها، پرورش فرزندان هنرمند است تا جایی که لیلی رشیدی و باران کوثری از جمله بازیگران مطرح سینمایی هستند. در ادامه این مطلب می‌توانید با برخی از زوج‌های هنری آشنا شوید.

 

 

مراسم عروسی بازیگران

 

مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان

مهراب نویسنده مجموعه «پاورچین» بود و شقایق بازیگر این مجموعه. همین حضور باعث آشنایی‌شان و زمینه ازدواجشان را فراهم کرد. شقایق دهقان علاوه بر بازی در این مجموعه، کارهای غالبا طنزی چون مسافران، دزد و پلیس، ساختمان پزشکان و باغ مظفر نیز در پرونده خود دارد

 

علی مصفا

 

علی مصفا و لیلا حاتمی

علی مصفا و لیلا حاتمی، شناخته‌شده‌ترین زوج هنری‌اند که هر دو در خانواده هنری پرورش یافته‌اند. علی مصفا فرزند مظاهر مصفا و دکتر امیربانو کریمی است و لیلا حاتمی نیز تنها فرزند علی حاتمی و زری خوشگام است. حاصل ازدواج این دو زوج هنری، مانی و عسل است.

 

rakhshanbanietemad-photokade-1

جهانگیر کوثری و رخشان بنی‌اعتماد

 

جهانگیر کوثری را علاوه بر تهیه‌کنندگی سینما، بیشتر به عنوان گزارشگر برنامه‌های ورزشی می‌شناسیم. او که فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک است، همسر رخشان بنی‌اعتماد و پدر باران کوثری است. بنی‌اعتماد نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردانان، فیلمنامه‌نویسان و تهیه‌کنندگان زن است که در پرونده کاری او آثاری چون روسری آبی، گیلانه و خون‌بازی ثبت شده است.

 

مراسم عروسی بازیگران

 

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

به بهانه خبر مراسم عروسی بازیگران تصاویری از بازیگران معروفی که با یکدیگر ازدواج کردند را می بینید

 

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان، هنرپیشه، مجری و کارگردانی است که نامش همواره با شیطنت‌های خاص او همراه است. جوان که با نقش «فرید صباحی» در مجموعه خانه سبز شناخته شد، این روزها با خندواه نام خود را به یک برند در هنرهای تصویری ایران تبدیل کرده است. ازدواج او با نگار جواهریان سال پیش علنی شد، جواهریان بازیگری توانا و خوش سابقه در تئاتر و سینماست که آثار برجسته ای چون “قندون جهیزیه” و “حوض نقاشی” رادر کانامه خود دارد

 

نیما-فلاح-و-سحر-ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

بدن نرم و نوع بازی نیما فلاح او را از سایر بازیگران متمایز می‌کند و همین موضوع باعث شد تا در مجموعه‌های طنزی چون ساعت خوش، جنگ ۷۷ و ببخشید شما به خوبی بدرخشد و مدیری را از خود راضی نگه دارد. ازدواج این زوج دوست داشتنی چند وقت پیش ۱۶ ساله شده و یکی از خوشبخت ترین های لیست ما هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2llz82