سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 06:14
کد خبر: 4186

جدیدترین عکس های دیده نشده از دختر رامبد جوان و نگارجواهریان+عکس

عکس های نوردخت جولن دختر بانمک رامبد جوان را مشاهده می کنید.

رامبد جوان کمدین و مجری محبوب خندوانه است . رامبد جوان  مجری، بازیگر و کارگردان معروف ایرانی است که با اجرای برنامه  خندوانه  محبوبیت بالایی کسب کرد. رامبد جوان با  نگارجواهریان  ازدواج کرده و صاحب یک فرزند شده است. رامبد جوان یک دختر به نام نوردخت دارد.

 



 

 

در ماه اسفند 1397 خبر باردار شدن نگار جواهریان از شوهرش رامبد جوان در فضای مجازی منتشر گردید و در یک مراسم خبر بارداری و دختر دار شدن خود را داد و چند روز بعد رامبد جوان این خبر را تایید کرد و امروز 31 تیر 1398 نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا متولد شد.

 

عکس-جدید-نوردخت-دختر-رامبد-جوان

نوردخت و پدرش

104118_418

عکی نوردخت جوان 

cf1058f1114649ed56ddbfcd51d27829

عکس خانوادگی رامبد جوان

158297443487548-irannaz-com

رامبد جوان و دخترش نوردخت​

 

 

بیوگرافی کوتاهی از رامبد جوان:

کودکی رامبد جوان از زبان خودش

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.
 

رامبد جوان ونگار جواهریان

 

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.
 

سحر دولتشاهی

 

جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان سال گذشته به مناسبت روز زن به همسرش یک موتور سیکلت هدیه داد! شایعاتی تائید نشده در مورد زندگی مشترک این دو وجود دارد که حاکی از آن است که این دو اخیرا از یکدیگر جدا شده اند.

 

 

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند

 

رامبد جوان ونگار جواهریان

همسر رامبد جوان

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nlxk4