پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 16:28
کد خبر: 4208

جدایی باورنکردنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جنجالی شد+عکس

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی طلاق گرفتند

ریحانه پارسا   بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  با   مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد .  ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت.

 

خبرها حکایت از جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا 

 

 ریحانه پارسا

سایت ستاره پارسی صحت این خبر را تایید و یا رد نمی کند.

 

 


خبر داغ:همسر شاهرخ استخری از کارکردنش در کودکی پرده برداشت+عکس


بیوگرافی کوتاهی از ریحانه پارسا

نام ریحانه پارسا بعد از پخش چند قسمت از مجموعه تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا برای مخاطب تلویزیون مطرح شد و برخی از پست‌ها و واکنش‌های این بازیگر تازه وارد به تلویزیون باعث شد تا نام او در فضای مجازی بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد.

ریحانه پارسا در سریال «پدر» نقش یک دختر محجبه با رفتاری متین و باوقار را بازی می‌کرد اما تنها بعد از پخش چند قسمت از این مجموعه که چهره او برای بیننده‌ها شناخته شد حضورش در فضای مجازی با ظاهری متفاوت با آنچه که تا کنون مخاطبان در سریال دیده بودند واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

 

مهدی کوشکی و همسرش

ژست‌ها و عشوه‌های ریحانه پارسا بازیگر معروف پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ewwp3