چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/02 05:12
کد خبر: 4218

مداحی زیبای رضا شیری خواننده ی عروف در خیابان های تهران+فیلم

در این ویدئو مداحی رضا شیری خواننده مردمی را در خیابان های تهران می بینید

رضا شیری  خواننده ی خوب ایرانی است.رضا شیری فارغ التحصیل فوق دیپلم معماری است.رضا شیری سالها به دلیل فعالیت زیرزمینی غیر مجاز و ممنوع الکار بود، می گوید نوکر امام حسین است و از امیر تتلو دفاع می کند.رضا شیری اصالتا از ترک زبان های اردبیل می باشد.

 


خبر داغ:فریبا نادری با حرف هایش جنجال جدیدی به پا کرد+فیلم


در این ویدئو مداحی کردن خواننده معروف را می بینید

 

 

از کار هنری

 

فعالیت خود را از اوایل دهه ۸۰ در موسیقی شروع کرد ولی نداشتن تجربه کافی و انتشار آهنگ و ویدیو در شبکه های ماهواری باعث شد مدت ها ممنوع الکاری شود. رضا شیری کاملا اتفاقی وارد دنیای موسیقی شد و بمدت ۶ سال هست که با مسعود جهانی در استودیو خودش با نام ” استودیو رضا شیری ” فعالیت حرفه ای خود را دنبال می کند. ” من کجای زندگیتم ” نام اولین آهنگ رضا شیری است که بصورت حرفه ای عرضه شد.

 

 

 


خبر جنجالی:اخراج جنجالی احسان علیخانی/خانوم سوپراستار گریه اش گرفت+فیلم


 

 

 

 

حاشیه ها

قرآن خواندن رضا شیری

 

از همان دوران کودکی در بین خانواده خواندن رو شروع کرد و کم کم در هئیت های مذهبی نیز نوحه خوانی کرد شب ها با صدای قرآن خواندن عبدالباسط به خواب می رفت و در ۱۵ سالگی نفر اول قرائت با صوت قرآن در کشور شد.

 

زیرزمینی کار کردن رضا شیری

وی تا چندی پیش به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد: شما به هر طریقی که بتونید صدات رو به گوش مردم برسونید و دل مخاطبت رو شاد کنی , برنده ای. هر کسی که مجازه صرفا من بهتون قول میدم و اگه کسی غیر از این گفت دروغ میگه. مجاز بودن فقط بخاطر پولشه. کسایی که تو این کار مجاز هستن پول خوبی در میارن، مخصوصا اونایی که مطرح تر و قدیمی تر هستن. و همینطور که خودتون می دونید ما خواننده های زیرزمینی ای داریم که از خواننده های مجاز طرفدار و مخاطب بیشتری دارند یه روز دو روز پس از انتشار آهنگاشون تو ماشینا مردم گوش میدن آهنگاشون رو ولی خیلی از خواننده های مجاز اینطوری نیستن.

 

 

دلیل رفتن به سمت مجوز رضا شیری

دلیل رفتن به سمت مجوز خود را داشتن یک پسر ۱۳ ساله و یک دختر ۶ ساله عنوان می کند و اینکه سن خودش داره بالا میره و از دوره جوانی عبور کرده و باید به فکر آینده خود و بچه هایش باشد و رک و راست می گوید که بخاطر پول به سمت رسمی شدن میرود. به گفته خودش تماما فعالیت خود را برحسب چهارچوب تعیین شده کشور ادامه میدهد.

 

خارج شدن از کشور رضا شیری

رضا شیری در مصاحبه خود می گوید که به هیچ وجه قصد خارج شدن از کشور را ندارد و می گوید که یکی از بزرگترین افتخاراتش نوکی امام حسین (ع) بوده و بخاطر گذشته و اعتقادادت خودش که شده باشه هم از کشور خارج نمیشه به هیچ قیمتی .

 

اولین آهنگ رضا شیری

بصورت حرفه ای با مسعود جهانی در استودیوی شخصی اش فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد، آهنگ من کجای زندگیم اولین نام آهنگ او بود که بصورت حرفه ای عرضه شد

 

پدر بوکسور رضا شیری

پدرش مرتضی شیری از قهرمانان دو دوره بوکس ایران و دارنده طلای آسیا است که اولین نفر بعد از انقلاب ۵۷ بود که مجوز حضور در المپیک را گرفت

 

ارادت به امام حسین (ع) رضا شیری

 

می گوید یکی از افتخاراتم نوکری امام حسین (ع) بوده و فعالیتم و موفقیت از دستگاه امام حسین شروع شد و هنوز هم در هئیت مذهبی محل زندگی ام در ایام محرم نوحه می خوانم.

 

مسعود جهانی و رضا شیری

 

مسعود جهانی بسیار رفیق خوبی بود… کسی بود که توی تاریکی و غربت اومد پیش من و من بهش یک چراغ دادم و باهم یاعلی گفتیم، به من گفت تا بمیرم ازت جدا نمی شم، ولی به محض اینکه به روشنایی رسید منو تو تاریکی غربت رها کرد و رفت. ولی حواسش نبود که اون چراغی که من بهش دادم خودم ساختم …

 

 

ازدواج رضا شیری

 

رضا شیری علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا است و آهنگسازی می کند، او سالهاست ازدواج کرده و یک پسر ۱۴ ساله و یک دخت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rqqy4