دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/02 05:56
کد خبر: 4219

ماجرایی از عروسی دختر آیت الله خامنه ای از زبان مداح معروف+فیلم

در این ویدئو مداح معروف جزئیات عروسی فرزند رهبر انقلاب را لو می دهد

 آیت الله خامنه ای ۶فرزند دارند.  آیت الله خامنه ای  دختر و ۴پسر. گفته می شود فرزندان  آیت الله خامنه ای هیچ کدام در سیاست فعالیتی ندارند و بیشتر به مسائل حوزه و تدریس علاقه دارند.

 

در این ویدئو جزئیات مراسم عروسی پسر رهبر را می بینید:

 

 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از فرزندان رهبر انقلاب:

معظم له اکنون دارای ۶ فرزند هستند. نام خانوادگی همسر ایشان«خجسته» است. نام دخترانشان بشری و هدی، و نام فرندان پسرشان سید مصطفی، سیدمجتبی، سیدمسعود و سیدمیثم است. دو تن از فرزندان پسر ایشان ۸ سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.

 


اخبار جنجالی:اخراج جنجالی احسان علیخانی/خانوم سوپراستار گریه اش گرفت+فیلم


 

یکی از دختران ایشان همسر فرزند آیت الله محمدی گلپایگانی است که ضمن آراستگی به لباس شریف روحانیت و علم دین در دانشگاههای کشور نیز به تدریس متون حقوقی به زبان فرانسه اشتغال دارند و دختر دیگر ایشان همسر فرزند آیت الله باقری کنی از علمای تهران است.

 

 

به بهانه انتشار جزئیات عروسی فرزند رهبر انقلاب درباره فرزندان ایشان بیشتر صحبت میکنیم. سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت‌الله خوشوقت ازدواج کرده ‌است. سید مجتبی داماد دکتر غلامعلی حداد عادل است. سید مسعود نیز با فرزند آیت‌الله خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده ‌است. سید میثم کوچکترین فرزند ایشان نیز به ازدواج دختر آقای لولاچیان از بازاریان متدین در آمده است.

 

مقام معظم رهبری همچون امام راحل فرزندان خود را از فعالیت های سیاسی و اقتصادی مبرا داشته و به ایشان توصیه کرده اند که در کارهای اقتصادی وارد نشوند. حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی “دامت برکاته” در این رابطه چنین بیان داشتند:

 


 

عروسی فرزند رهبر انقلاب

دو فرزند رهبر انقلاب

 

“ایشان چهار فرزند پسر دارند که هر چهار نفر، طلبه‌ و معمم هستند و حقیقتاً هم درس می‌خوانند. خوب هم درس می‌خوانند. من با اینها مأنوسم، این توفیق را دارم. اُنسی دارم، نشست داریم، گعده داریم، صحبت می‌کنیم. یک بار ندیده‌ام که اینها راجع به پولی، امکاناتی و چیزهای از این قبیل صحبت بکنند. گویی افرادی معمولی هستند و پدرشان هم یک فرد معمولی است.

 

فرزندانشان بیشتر همین مسائل درس و بحث برایشان مطرح است و نگرانی‌هایی که نسبت به مردم و نسبت به زندگی طلاب و نسبت به قضایای دیگر دارند، همان دغدغه‌هایی است که خود آقا دارند

 

منبع»اینستاگرام.مشرق


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vjjp4