جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/03 06:34
کد خبر: 4255

دفاع بی سابقه ی نیوشا ضیغمی از سحر قریشی+فیلم دیده نشده

نیوشا ضیغمی در یک گفت و گوی دوستانه از سحر قریشی و حواشی اخیرش حمایت کرد.

نیوشا ضیغمی    متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است.نیوشا ضیغمی متولد تهران است. نیوشا ضیغمی  بازیگر اهل ایران است.  نیوشا ضیغمی  بعد از اتمام دبیرستان،  نیوشا ضیغمی لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

 

 

نیوشا ضیغمی  که در فیلم "زن ها فرشته اند 2" با سحر قریشی هم بازی بود در خصوص او این چنین می گوید: من خانم  قریشی  را از قبل تر هم می شناختم ولی انقدر از نزدیک شناخت به او نداشتم،  سحر قریشی  دختر روراستی است، بدون هیچ لایه پنهانی و من از رسانه ها انتقاد دارم که با عدم شناخت کافی از یک شخص یک حجمه ای برای او می سازند. من خودم به شخصه سعی کردم از حواشی به دور باشم ولی نمی گذارند وجاهایی مجبوری از خودت دفاع کنی.در مورد خانم  قریشی  هم خیلی ناعدالتی می شود و از آب گل آلود ماهی گرفته می شود.

 

 

نحوی بازیگر شدن نیوشا ضیغمی:

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

 


شهرت بدون تلویزیون

بازی در فیلم شوریده سال 1384 وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد. او که کلا دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال 85 و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت رسید.

 

آشنایی نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان:

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

 

آرش پولادخان:  حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dwvw2