سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/04 18:27
کد خبر: 4306

عکس های نامتعارف آرام جعفری در باشگاه بدنسازی+عکس

آرام جعفری با اشتراک چند عکسریال صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

آرام جعفری  در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، آرام جعفری یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین آرام جعفری فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

 


خبرداغ:کشف حجاب جنجالی فرنوش شیخی والیبالیست معروف در بلژیک +عکس


 

آرام جعفری  بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار چند عکس در باشگاه بدنسازی در حال ورزش کردن از مربی اش تشکر کرد.

 

 

تصویر

آرام جعفری

 

 


 

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

 

خانواده آرام جعفری

 

آرام جعفری در کنار مادر و برادرش آرمین

آرام و مهربان مثل نامش

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

 

 

کودکی آرام جعفری

عکس دیدنی از کودکی آرام جعفری

 

ازدواج آرام جعفری

او در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است، اما هنوز صاحب فرزندی نشده است.

 

آرام جعفری و همسرش

عکس دو نفره آرام جعفری و همسرش

 

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

 

آرام جعفری

 

وضعیت شغلی آرام جعفری:

 آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت‌های هنری وی عبارتند از: میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر، دختران، خانه‌ای در تاریکی، رسم شیدائی و لبه تاریکی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bna94