چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/05 05:40
کد خبر: 4311

بازیگر معروف اشک رویا نونهالی را درآورد+فیلم جنجالی

جواد رضویان با حضور در برنامه عصر جدید از تلخ و شیرین زندگی خود گفت و با صحبت‌هایی که جواد رضویان درباره خانواده بیان کرد، چشمان نونهالی خیس شد.

رؤیا نونهالی  بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.رؤیا نونهالی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت رؤیا نونهالی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد.رؤیا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.رویا نونهالی در حال حاضر داور عصرجدید است.

 

جواد رضویان با حضور در برنامه عصر جدید از تلخ و شیرین زندگی خود گفت و با صحبت‌هایی که جواد رضویان درباره خانواده بیان کرد، چشمان نونهالی خیس شد.

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی رویا نونهالی :

 

رویا نونهالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. رویا نونهالی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. رویا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

 

رویا نونهالی لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد و فعالیت هنری خود را از سال 1362 با نمایش غم غریب غربت شروع کرد.

 

رویا نونهالی در مسابقه استعدادیابی عصر جدید در کنار امین حیایی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد بعنوان داور حضور دارد. این مسابقه با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش میشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kx8v4