دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/06 07:01
کد خبر: 4348

نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «روز واقعه» منتشر شد + فیلم

افشین زی‌نوری دوبلور، مجری و بازیگر، فیلم سینمایی «روز واقعه» نوشته بهرام بیضایی و ساخته شهرام اسدی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

افشین زی‌ نوری متولد 3 اردیبهشت 1355 در تهران، دوبلور – بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است، علاوه بر دوبله وارد عرصه بازیگری و مجری گری نیز شده، او حالا ازدواج کرده و می گوید کیفیت کارم در اولویت است.

 

  افشین زی‌نوری ، دوبلور، مجری و بازیگر، فیلم سینمایی « روز واقعه » نوشته  بهرام بیضایی  و ساخته شهرام اسدی را برای  نابینایان  توضیح‌دار کرد.

 

 


 

این گروه نسخه ویژه  نابینایان  فیلم سینمایی کلاسیک « روز واقعه » نوشته  بهرام بیضایی  و ساخته شهرام اسدی را روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه منتشر می‌کند.

 

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش خواهد شد و پس از آن، روی سایت آن در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.sevinagroup.com به فایل فیلم‌های سینمایی صوتی دسترسی داشته باشند.

 

« من ـ حقیقت را ـ در زنجیر دیده‌ام . من ـ حقیقت را ـ پاره پاره ـ بر خاک دیده‌ام . من ـ حقیقت را ـ بر سر نیزه ـ دیده‌ام.»

 

این جملات بخشی از دیالوگ ماندگار فیلم « روز واقعه » است که نزدیک به یک ربع قرن از ساخت آن می‌گذرد و هنوز نه فیلمی تا این اندازه مهم و اثرگذار درباره عاشورا ساخته شده و نه متنی در این موضوع همانند فیلمنامه‌ی بهرام بیضایی به نگارش درآمده است.

 

فیلمی که علیرضا شجاع‌نوری بازیگر نقش اصلی‌اش درباره آن گفته است:

«افرادی را دیده‌ام که «روز واقعه» را بیش از صدبار دیده‌اند، نسخه فیلم را در خانه دارند و هر موقع که می‌خواهند حالی کنند، فیلم را می‌بینند. این فیلم ژانر تاریخی و مذهبی نیست و تماشاگر با آن ارتباط برقرار می‌کند. خود من که بازی کردم و بارها فیلم را دیدم الان که می‌بینم باز هم حالم عوض می‌شود.»

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/457pd3