پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/07 20:30
الناز حبیبی | الناز حبیبی و همسرش | الناز حبیبی اینستاگرام | الناز حبیبی قد | بیوگرافی الناز حبیبی | قد الناز حبیبی | ماشین الناز حبیبی
کد خبر: 9016

چهره خنده دار الناز حبیبی قبل از عمل زیبایی+عکس

الناز حبیبی بعد از عمل زیبایی به کل تغییر کرد.

الناز حبیبی  زادهٔ ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران است. الناز حبیبی هنرپیشه تئاتر، تلویزیون، و سینما و فارغ‌التحصیل رشته تدوین و کارگردانی است. الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. الناز حبیبی از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. خانم حبیبی تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است.

عکس الناز حبیبی قبل از عمل زیبایی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز+حبیبی

ازدواج ناگهانی الناز حبیبی با یک مرد خوش سیما+عکس

الناز حبیبی با انتشار تصاویر متعددی از خود و نوشتن کپشن های عاشقانه گمانه هایی بر ازدواج خود ایجاد کرد:

« من خوشم از گفت خسان وزلب و لنج ترشان... من بکشم دامن تو دامن من هم تو کشان... .جان من و جان تو راهر دو به هم دوخت قضا... »

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

خانواده الناز حبیبی

الناز حبیبی در خانواده ای نسبتا پر جمعیت زاده شد.او ته تغاری خانواده است و 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.

الناز حبیبی و همسرش

خانم حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد همسر وی در خارج از کشور اقامت داشته است.

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی

خانم حبیبی در برنامه دورهمی نیز در پاسخ به سوال مهران مدیری گفت : ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است

من هم عاشق شدم ولی دوست ندارم خیلی درباره آن حرف بزنم …

فعالیت هنری الناز حبیبی

در ۱۱سالگی بازیگر شدم

«سربه‌راه» پنجمین همکاری‌ ام با آقای سلطانی و اولین تجربه بازیگری‌ ام با ایشان بود. کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌ دار و بامزه می‌ گشتند که مرا انتخاب کردند (می‌خندد). با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

الناز حبیبی

پدرم به‌ شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌ شد.

الناز حبیبی در سال ۸۶ در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب شناخته شد. سپس در مجموعه فاصله ها و پنج کیلومتر تا بهشت توانایی های خود را به رخ کشید و با بازی خود در سریال درسرهای عظیم به چهره محبوب و دوست داشتنی تبدیل شد. پیتزا مخلوط فیلم سینمایی کمدی اکران شده در سال ۱۳۹۰ ساخته حسین قاسمی جامی هم از جمله فیلم‌ های کارنامه او است

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pvvo4