چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/06 19:00
کد خبر: 4372

خبر خوش: خانوارهای پنج دهک ضعیف خودرو می گیرند

خبر خوش خودرویی مجلس به خانوارهای نیازمند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت که در این طرح تأمین خودرو برای هر خانوار پنج دهک پایین پیش‌بینی شده است.
سیدعلی موسوی اظهار کرد: در طرح خودرودار کردن خانواده‌های نیازمند پیش‌بینی شده که برای هر خانوار پنج دهک پایین که جزو خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر هستند یک خودرو در نظر گرفته شود.
وی درباره منبع تأمین مالی این طرح نیز گفت: ما سازوکاری را طراحی کرده‌ایم که این کار به راحتی و بدون هزینه برای دولت انجام شود و ان شاءالله به زودی جزئیات این طرح و سازوکار تأمین مالی آن را اعلام خواهیم کرد.

 

 نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: البته این طرح، طرح جامعی است و چند ماده دارد اما مهم‌ترین آن خودرو دار کردن خانواده‌های نیازمند است.

 

موسوی با بیان اینکه خاستگاه مجلس یازدهم دهک‌های پایین جامعه است، تصریح کرد: من در نطق خود هم اعلام کردم که مجلس یازدهم مجلس شهید سلیمانی است و ایشان هم همواره از اقشار مستضعف و دهک‌های پایین حمایت می‌کردند لذا ما دنبال طرح‌هایی برای بهبود وضعیت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر هستیم، از جمله طرح حمایت معیشتی از خانوارهای پنج دهک پایین نیز ارائه شد و در حوزه خودرو نیز تصمیم گرفتیم آن را برای اقشار نیازمند تأمین کنیم.

 
 
منبع:مثلث
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/457vd3