جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/10 05:32
کد خبر: 4469

دختر 18ساله برای رسیدن به عشقش مادرش را آتش زد!

زن جوان وقتی فهمید شوهر صیغه‌ایش قصد دارد با دختر 18ساله‌اش ازدواج کند مانع این کار شد اما این مخالفت به قیمت جان مادر تمام شد.

روز شنبه 8 شهریورماه تعدادی از دامداران محلی در تماس با پلیس از توقف مشکوک یک خودرو پژو پارس در تپه‌های اطراف گلپایگان خبر دادند که مأموران پس از حضور در محل و بررسی خودرو و اطراف آن متوجه شدند که جسد زنی 39 ساله پس از قتل به آتش کشیده شده است.

 

در ادامه مأموران تحقیقات‌شان را برای شناسایی عامل قتل آغاز کردند و موفق شدند قاتل 32 ساله را در همان اطراف دستگیر کنند. پس از انتقال متهم به اداره پلیس، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: این زن همسر صیغه‌ای من بود و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم تا اینکه دختر 18 ساله او را دیدم و عاشقش شدم، بعد از مدتی تصمیم به ازدواج با او گرفتم اما وقتی مادرش متوجه شدت بشدت با ما مخالفت کرد.اما من و دختر جوان که او را مانع ازدواجمان می دیدیم وی را روز چهارم شهریور در خانه به قتل رساندیم و چند روزی هم جسد را در خانه نگه داشتیم اما وقتی متوجه شدیم جسد در حال فاسد شدن است آن را به بیابان برده و به آتش کشیدیم. با اعترافات متهم دستور بازداشت دختر مقتول نیز صادر شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 


خبرجنجالی:نفرین و ناسزاهای بهنوش بختیاری به سینا ولی الله جنجال به پاکرد+عکس


 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xxyl2