پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/10 09:05
کد خبر: 4483

حضور جنجالی ساره بیات در استادیوم+عکس

عکسی قدیمی که ساره بیات از یک استادیوم فوتبال خارجی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

ساره بیات   زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد است.ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.ساره بیات فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است.ساره بیات که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.ساره بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد.

 


خبرجنجالی:خلوت عاشقانه ی ریحانه پارسا و روزبه بمانی در خیابان های تهران لورفت+فیلم جنجالی


 

 

عکسی قدیمی که ساره بیات از یک استادیوم فوتبال خارجی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

 

تصویر

 
 
 

عزاداری بهاره رهنما و همسر دومش در شب شام غریبان+عکس


 

بیوگرافی ساره بیات:

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

 

 

هنر به شکل یواشکی:

ساره بیات: خانواده من خیلی با بازیگری مخالف بودند و من پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم که از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد که دانشگاه تمام شد، با کلاس های بازیگری ذهن خانواده ام را آماده کردم. خانواده من همیشه به من اعتماد داشتند و دوستان صمیمی من هستند اما هنر را جزء مشاغل نمی دانند.

 

 

فعالیت حرفه ای

او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kxla4