پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 05:08
کد خبر: 4509

سعید معروف کجاست؟

کاپیتان تیم ملی والیبال تمرینات خود را در آمریکا پیگیری می کند و منتظر تصمیم باشگاه چینی برای شروع مسابقات لیگ است.

سعید معروف با نام کامل میر سعید معروف لکرانی (زاده ۲۸ مهر ۱۳۶۴ - محله عطایی ارومیه) است.سعید معروف والیبالیست ایرانی و کاپیتان فعلی تیم ملی والیبال مردان ایران است. در قاره آسیا به سعید معروف لقب بهترین پاسور آسیا را دادند و او در چندین تورنومت بین‌المللی و آسیایی حضور داشته است.سعید معروف متاهل است و فرزند دارد.

 

 پس از شیوع ویروس  کرونا  و تعطیلات باشگاه‌های چینی سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال تمرینات خود را در آمریکا پیگیری می‌کند و منتظر تصمیم باشگاه است.

 

امیر خوش خبر  درباره آخرین وضعیت  سعید معروف  گفت: هنوز چیزی مشخص نیست چرا که معروف منتظر تصمیم باشگاه چینی است تا ببیند سیاست باشگاه در قبال بازیکنان خارجی چگونه خواهد بود. باشگاه معروف اعلام کرده بازیکنان خارجی منتظر باشند تا زمانی که اجازه شروع به کار تمرینات داده شود.

 

وی در پاسخ به این سئوال که نگرانی بابت آماده سازی کاپیتان تیم ملی وجود دارد، وی چگونه تمریناتش را پیگیری می کند؟ گفت: معروف بازیکن حرفه ای است. صبح و بعدازظهر طبق برنامه تمرینات والیبالی اش را پیگیری می کند و زیر نظر برنامه های مربی بدنساز است چرا که او در حال حاضر چاره ای ندارد و هر لحظه باشگاه چینی ممکن است اعلام کند تا بازیکنان خارجی به تیم هایشان ملحق شوند. به همین دلیل او باید در شرایطی آمادگی باشد.

 

خوش خبر در پاسخ به این سئوال که آیا معروف از باشگاه‌های دیگر پیشنهاداتی دارد یا خیر؟ گفت: بله، پیشنهاداتی مطرح است اما با توجه به تعهداتی که طبق قرارداد با باشگاه چینی دارد باید منتظر تصمیم آنها باشد.

 

 

منبع: مهر

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gw6n4