پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/15 19:52
کد خبر: 4672

ورود جنجالی تهمینه میلانی به 60 سالگی+عکس

تهمینه میلانی با انتشار عکسی تولد 60 سالگی خود را خبر داد.

تهمینه میلانی در سال ۱۳۳۹ در تبریز به دنیا آمد و در دوران دبیرستان به تهران آمد و به ادامه تحصیل پرداخت.با بسته شدن دانشگاه‌ها حضور تهمینه میلانی در جلسات شعرخوانی، نمایش فیلم و از فعالیت‌هایی این قبیل پررنگ شد. در یکی از این جلسات بود که با مسعود کیمیایی آشنا شد.تهمینه میلانی بسیار جوان بود که به عنوان اولین تجربه سینمائی به عنوان منشی صحنه فیلم خط قرمز برگزیده شد.تهمینه میلانی فعالیت سینمایی را در سال ۱۳۵۸ در کارگاه آزاد فیلم در زمینه تحقیق برای فیلمنامه شروع کرد.

 

تهمینه میلانی  با انتشار این عکس نوشت: "سلام دوستان عزیزمن!​

سپاس فراوان برای لطف شما که میلاد مرا با جملات بسیار زیبا تبریک گفته اید و اشک شادی بر چشمم آورده اید و البته عده ای با ارسال گل مرا شاد کرده اید .

سپاس سپاس سپاس

تولد تهمینه میلانی

 

سپاس ویژه از همسرم که یار و یاور من در همه ی لحظات زندگیست ‌و با این گلهای زیبا، خانه ی مارا گلستان کرده است.

سپاس از دخترم ژینا و تینا معافی که یک فیلم ۱۲ دقیقه ای از تمام اعضای فامیل من، همسرم و دوستان نزدیکم در اقصی نقاط دنیا ، تهیه کرده اند ؛ ‌و در این فیلم کم نظیر، عزیزانم تولد مرا شاد باش گفته اند.

شصت سال پیش روز ۱۵ شهریور ،ساعت ۱۲:۱ دقیقه نیمه شب در بیمارستان امریکایی تبریز از مادری زیبا، مهربان و‌مدیر بدنیا آمدم.

 


استایل جنجالی و خارج از عرف دختر مهران مدیری لورفت+عکس دیده نشده


 

 

تهمینه میلانی

 

سپاس از معلمان زندگیم. آنچه در کودکی و نوجوانی آموخته ام ، خصوصا مطالعه را مدیون پدر عزیزم دکتر میلانی ، اقدس بانو ، مادر بزرگ مادریم آموزگار نمونه مدرسه ، دایی نازنینم دکتر هاشم زاده و معلم مرحومم خانم مهوش سرخوش هستم .سپاس از مسعود کیمیایی که سینما را از ایشان آموخته ام .سپاس از اساتید معماریم که معلم و مشوق من بوده‌اند .

 

2تهمینه میلانی

 

سپاس از شما دوستان عزیزم که همیشه منتقد صادق و مهربان من بوده اید .چه خوشبختم من ، که پیرامونم پر از انسان های فهیم ‌مهربان است .تهمینه میلانی"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45or92