چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 16:03
کد خبر: 4690

تکذیب حاشیه‌سازی‌ها در مورد یک بازیگر سینما+عکس

خبرهای ضد و نقیض به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و منابع غیررسمی در حالی از تغییر جنسیت یکی از بازیگران مرد سینمای ایران در ماه‌های اخیر حکایت می‌کند که متنی منتسب به وکیل این بازیگر این شایعات را تکذیب کرده است.

محمدرضا فروتن   زاده ۷ دی ۱۳۴۷است.محمدرضا فروتن در تهران است.محمد رضا فروتن بازیگر تلوزیون و سینما است.محمدرضا فروتن صداپیشه و خواننده ایرانی است.محمدرضا فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده‌است.

 


خبرداغ:ریحانه پارسا محمدرضا فروتن را به بدترین شکل مسخره کرد+عکس


 

در حالی گفته می‌شود شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن واقعیت دارد و بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران پس از چند سال تلاش برای کنار آمدن با این موضوع، سرانجام در یکی دو ماه گذشته تصمیم خود را عملی کرده است که متنی منتسب به وکیل محمدرضا فروتن این موضوع را تکذیب کرده است.

تغییر جنسیت پیش از این در دنیای بازیگری سینما و تئاتر ایران اتفاق افتاده است. چند سال پیش فرزانه ارسطو در ۴۱ سالگی تغییر جنسیت داد و نام خود را سامان گذاشت. در سینمای جهان هم شاخص‌ترین چهره‌هایی که تغییر جنسیت دادند، برادران اندی و لری واچووسکی بودند. خالقان «ماتریکس» پس از انجام عمل جراحی و تبدیل شدن به زن، با نام خواهران لانا و لی‌لی واچووسکی شناخته می‌شوند. اما درباره محمدرضا فروتن متنی از ساعاتی پیش متنی منتسب به وکیلش منتشر شده که در آن قویا موضوع تغییر جنسیت تکذیب شده است.

 

محمدرضا فروتن

 

محمدرضا فروتن نیز ساعاتی پس از انتشار شایعه تغییر جنسیتش با انتشار پستی در اینستاگرام این موضوع را تکذیب کرد.

 

منبع:همشهری آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgew3