یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/19 15:29
کد خبر: 4768

دست دادن سحرقریشی در فضای عمومی با مرد غریبه جنجالی شد+فیلم لورفته

ویدیوی لو رفته از کشف حجاب سحرقریشی در ترکیه را در این صفحه مشاهده کنید.

سحر قریشی   بازیگر پرحاشیه و سلبریتی جنجالی اینستاگرام است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی در ماه های گذشته جنجال زیادی به پا کرده بود . سحر قریشی در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف نیز حسابی جنجالی شد . 

 


  ویدیوی لو رفته از کشف حجاب سحرقریشی در ترکیه را در این صفحه مشاهده کنید:"ویدیو از پیج اینستاگرامی سالی تاک منتشر و برداشته شده است "

 

 

بیوگرافی سحر قریشی:  

 

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ۶ دی ۱۳۶۶

 

۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ 

تهران، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۸ تاکنون 

همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری

همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

 

رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

233351_357

 
سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

عکس جالب و عجیب سحرقریشی و یک مرد در خارج از کشور شایعات عجیبی در مورد سحرقریشی به وجود اورده است اما هیچ کدام از این شایعات واقعی نبوده و کذب است . 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wx8r4