سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 09:09
کد خبر: 4788

خالکوبی فارسی روی گردن فوتبالیست رومی+عکس وبیوگرافی لورنزو پلگرینی

لورنزو پلگرینی به زبان فارسی روی گردن خود تتویی انجام داده است.

لورنزو پلگرینی (ایتالیایی: Lorenzo Pellegrini؛ زادهٔ ۱۹ ژوئن ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.از باشگاه‌هایی که لورنزو پلگرینی در آن بازی کرده‌است می‌توان به ساسوئولو و رم اشاره کرد.لورنزو پلگرینی همچنین در تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی کرده‌است.یکی از جالب ترین ویژگی های لورنزو پلگرینی اینه که ابتدا مهاجم بوده بعد شده دفاع وسط و الان در حاضر هافبک وسطه

 

 


خبرداغ:ازدواج مریم مومن لورفت+فیلم جنجالی


 

صفحه رسمی باشگاه رم در اینستاگرام تصویری از لورنزو پلگرینی بازیکن ایتالیایی خود منتشر کرده است که نشان می دهد این بازیکن جمله ای را به زبان فارسی روی گردن خود تتو کرده است.

او نوشته:« به خودت ایمان داشته باش.»

 

 



 

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ساسوئولو و رم اشاره کرد.

 

تیم ملی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی کرده‌است.

یکی از جالب ترین ویژگیاش اینه که ابتدا مهاجم بوده بعد شده دفاع وسط و الان در حاضر هافبک وسطه.

تو پست های مختلفی وسط زمین بازی کرده ولی الان بییشتر متزلا (هافبک جانبی تو سیستم با سه هافبک که معمولا وظایف هجومی تری داره) بازی میکنه. از ویژگیای بازیش میشه این رو ذکر کرد که پاس هاش درصد خطای بالایی دارن که البته بیشتر بخاطر اینه که بیش از حد پاس های تک ضرب رو دوست داره ، قسمتیش هم برای اینه که پاس های ریسکی زیاد میده. شاید ویژن یا دیدش در حد پیرلو یا ژاوی نباشه ولی واقعا یکی از بهترین “پاس در عمق دهنده ” ها میتونه بشه. به استناد سایت اسکواوکا سال قبل ٢٨ موقعیت صد در صد گلزنی ایجاد کرده که اگه اونا رو به جای مهاجمای ساسوئولو برای مهاجمی مثل پاتریک شیک یا ادین ژکو میفرستاد الان میتونست رکورددار پاس گل تو یک فصل باشه.

 

فیزیک بدنی خوب

فیزیک بدنی خوبی هم داره ، قد ۱۸۶ سانتی متریش رو میشه قد ایده آل دونست ، سرعتیِ خیلی سریع نیست ولی سرعت مناسب و بسیار خوبی داره که ترکیب سرعتش با این فیزیک مناسب ما رو به شدت به آیندش امیدوار میکنه. همونطور که گفتیم قبلا مهاجم بوده که این امر به شدت بهش تو امر گلزنی کمک کرده. میشه گفت شم گلزنیش در حد یه مهاجم نوکه، پارسال ۶ گل به ثمر رسونده که واقعا برای یک هافبک تو تیمی مثل ساسوئولو آمار بسیار خوبیه.

 

خبرجنجالی:بوسه ی عاشقانه ی بهاره رهنما و همسر دومش+عکس دیده نشده


 

یکی از چیزایی که توش تخصص داره تنظیم آهنگ و تمپوی بازیه، هم با هوش خوبش زمان مناسب برای تغییر آهنگ بازی رو میتونه تشخیص بده و هم توانایی فنی و ذهنی مناسب برای انجام درست و بدون خطای اینکار رو داره.

 

هوش و ذکاوت بالا

در مورد هوش و ذهنیت خیلی ها فکر می کنن این که میگم هوش بالایی داره یا ذهنیتش قویه از روی کلیشه ست در صورتی کن حقیقت اینه که دیگه دوران جدید به بازیکنایی تعلق داره که ذهنیت قدرتمند و هوش بالایی دارن، خیلی از بازیکنا رو میشه براشون کلیپ مهارتها ساخت و از روی اون کلیپ ها قضاوتشون کرد ولی برای نسل جدید بازیکنا این کار معقولانه نیست. بازیکنای جدید باید ذهنیت قوی ای داشته باشن و این ذهنیت قوی و هوش بالاس که تفاوت ها رو رقم میزنه.

به هر صورت اگه بخوایم حرف های بالا رو به صورت خلاصه بیان کنیم ، ویژگی بازیش رو میتونیم اینجوری شرح بدیم : هافبک وسطی (=چنتروکامپیستا و متزلا) فیزیکی اما چابک ، گلزن با پاس گل های فراوان. این ویژگی ها رو اگه با کمی استمرار و تجربه ی بیشترجمع کنیم میتونیم امیدوار باشیم یه بازیکن بهتر و مفیدتر از دروسی و ناینگولان رو بعد از یکی دو فصل ببینیم. البته تجربه ای که داره تا الانش هم خوب بوده ولی خب هنوز شاید اونجوری نباشه که دیفرانچسکو استروتمن ، ناینگولان یا دروسی رو به خاطرش نیمکت نشین کنه.

 

نکته ی منفی هم داره متاسفانه ، پلگرینی فصل گذشته ۷ کارت زرد گرفته و یک بار هم از زمین بازی اخراج شده ، نکته ای که باید به شدت روش کار کنه تا باز هم کمتر بکنتش ولی خب چیز اونقدر خاصی نیست. نکته ی دیگه بعضا تو عملکردهای دفاعی ضعیف میزنه که به نظر میرسه که تمرین و بودن کنار افرادی مثل دروسی و ناینگولان براش مفید باشه و بتونه این مورد رو تقویت کنه.

 

در کل میشه گفت اگه برناردسکی ای که دو سال بزرگتره و به احتمال زیاد امروز و فرداست که جایگاهش تو یوونتوس رو پیدا میکنه رو فاکتور بگیریم ، لورنزو پلگرینی اولین استعداد از استعدادهای پرشمار نسل جدید ایتالیا خواهد بود که تبدیل به یک ستاره واقعی میشه .اخیرا هم مورد توجه شدید غول های شهر منچستر قرار گرفته و تو بازی با میلان که با پیروزی ٢-٠ رم تموم شد استعدادیاب های منچستریونایتد و در بازی با ورونا که با برد ٣-٠ رم تموم شد استعدادیاب های منچستر سیتی برای دیدن بازیش به ایتالیا سفر کرده بودن.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdwa4