جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 13:12
کد خبر: 4829

همسر سابق سحر قریشی علت طلاقشان را فاش کرد+عکس

مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی ناگفته هایی جالب درباره زندگی با سحر و دلیل طلاق از او میگوید.

سحر قریشی  بازیگر پرحاشیه و سلبریتی جنجالی اینستاگرام است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی یک بار با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و پس از مدتی طلاق گرفتند. . سحر قریشی در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف نیز حسابی جنجالی شد .

 


خبرداغ:اکبر عبدی از همسر دومش گفت+فیلم جنجالی


 

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است.

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

 


خبرجنجالی:ماجرای درگیری شدید علی دایی و خداداد عزیزی فاش شد+فیلم


 

سحر قریشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aplv2