پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/03 13:31
مهدی قایدی | مهدی قایدی و همسرش | بیوگرافی مهدی قایدی | مهدی قایدی و سردار آزمون
کد خبر: 9220

فیلم مبتذل همسر مهدی قائدی در مهمانی | طرف رد داده است

همسر مهدی قائدی در رستورانی مبتذل حضور یافت .

مهدی قائدی بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال استقلال این فصل فوتبالی خودش را بدون حاشیه پشت سر گذاشته است. مهدی قائدی پس از دو فصل پرحاشیه در استقلال، مهدی قائدی با دو هدف بزرگ در مسابقات شرکت می‌کند؛ مهدی قائدی اول نمایش بازی‌های خوب در استقلال و جبران دو فصل گذشته و دوم راه‌یابی به المپیک همراه تیم امید.

همسر مهدی قائدی در رستوران مجلل

ستاره معصومی عکس خود را در حال ورزش کردن منتشر کرد. مخاطبان این باشگاه را باشگاه اختصاصی دانستند.

مهدی قائدی

مهدی قائدی و پیوستن به شباب الاهلی مهدی قایدی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی پنج ساله رسما به تیم شباب الاهلی امارات پیوست.

ستاره معصومی ظاهرا بر خلاف دیگر استقلالی ها از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و قراردادش بسیار راضی است و عجیب اینکه با وجود خشم طرفداران استقلال او استوری ای از محبت های خیالی آنان می گذارد! کاربران که از نبودن قائدی ناراحت هستند و همسر او را دلیلی بر این انتقال می دانند با خشم به او تاخته اند و یکی در جواب استوری معصومه که مهدی را افتخار ایرانی نام برده است نوشته تو برو پلنگ ایرانی!

مهدی قائدی

شباب الاهلی با انتشار ویدیویی در سایت رسمی این باشگاه، به طور رسمی از خرید خود رونمایی کرد.

مشخص شد قرارداد قائدی با باشگاه الاهلی به مدت پنج سال است که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ یک میلیون و ششصدهزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

در این مذاکرات احمد مددی و شیخ عیسی معاون باشگاه شباب الاهلی حضور داشتند و بعد از سه روز مذاکره قرارداد این بازیکن را نهایی کردند.

چهره بدون آرایش همسر مهدی قایدی

مهدی قایدی

مهدی قایدی با موهای فر

مهدی قایدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wr6d4