پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/28 15:03
کد خبر: 5043

تکذیب حال وخیم مهران رجبی به علت کرونا

تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» که مهران رجبی چند روز قبل برای ایفای نقش در آن وارد زنجان شد،‌ درباره شرایط این بازیگر ضمن تأیید ابتلای او به کرونا تأکید کرد در حال حاضر وضعیت او وخیم نیست.

مهران رجبی  بازیگر همیشه خندان سینما و تلویزیون است.مهران رجبی متولد دهم دی ماه 1341 از روستای واریان کرج، فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.مهران رجبی برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی «بچه های مدرسه همت» به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ناظم بازی کرد.مهران رجبی بازیهای ماندگاری در سینمای ایران از خود به جای گذاشته است.

 


 

فوری|مصاحبه ی تصویری با مهران رجبی در بیمارستان+فیلم


 

  مصطفی علمی‌فرد  تهیه‌کننده سریال « شهید شهریاری » درباره  وضعیت مهران رجبی  بازیگر این سریال که به دلیل ابتلا به کرونا در برخی رسانه‌ها وخیم توصیف شده است بیان کرد: خدا را شکر مهران رجبی وضعیت نسبتاً خوبی دارد، با این حال تحت مراقبت است و همکاران ما در سریال همین امروز با وی ملاقات داشتند.​

وی با اشاره به ابتلای  مهران رجبی  به بیماری کرونا پیش از ورود به پروژه برخلاف برخی خبرها، بیان کرد: آقای رجبی چند روز پیش برای بازی در سریال «شهید شهریاری» وارد زنجان شد. با این حال قبل از اینکه جلوی دوربین برود در همان اولین روز که به زنجان رسید حالش نامساعد بود، ما همان روز او را به بیمارستان بردیم و حالا چندی روزی است که بستری است. ابتلای ایشان به کرونا خیلی شدید نیست و بنابر اعلام پزشکان در حدود ۴ تا ۵ درصد ریه‌های‌شان درگیر این ویروس شده است.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: وضعیت فعلی وی در گفتگو با پزشکان هم نشان می‌دهد چندان وخیم نیست اما به هر حال دوره نقاهت را سپری می‌کند.

علمی‌فرد در پایان اظهار کرد: امیدواریم حال آقای رجبی زودتر خوب شود تا بتوانیم از حضورش در سریال شهید شهریاری بهره ببریم.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vgyz4