شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/29 04:08
کد خبر: 5058

پیمان معادی روبه روی دوربین کارگردان دارنده اسکار می رود

پیمان معادی به زودی مقابل دوربین کارگردان دارنده اسکار ، «گوین هود» قرار خواهد گرفت. او قرار است در فیلم «تست» نقش اصلی را به عهده داشته باشد که در کنار او «جان بویگا» ، بازیگر مطرح فیلم های جنگ ستارگان نیز حضور دارد.

پیمان معادی  کارگردان,بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک می باشد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمدپیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می باشد .پیمان معادی و همسرش دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز داردند.

 

 

رسانه های آمریکایی به ترکیب بازیگران ، کارگردان و تهیه کننده این فیلم لقب «ترکیب بی نظیر» داده اند. این فیلم نهمین حضور پیمان معادی، دارنده آخرین سیمرغ بازیگری مرد از جشنواره فیلم فجر ، مقابل دوربین کارگردان های غیرایرانی خواهد بود.

گوین هود ، کارگردان معتبر این فیلم پیش از این در سال 2005 برنده اسکار بهترین فیلم خارجی با نام «توتسی» شده است. «اروین استاف» تهیه کننده این فیلم است که پیش از این فیلم های «ماتریکس» را در کارنامه خود دارد. لیست بقیه بازیگران فیلم «تست» به زودی معرفی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j6kk3