شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/29 07:16
کد خبر: 5064

جذابیت و جوانی مادر زیبا کرمعلی همه را متعجب کرد+عکس دیده نشده

حضور زیبا کرمعلی به همراه مادر بسیار جوانش در سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فجر در فضای مجازی پر از هیاهو و سر و صدا شد تا جایی که خودش مجبور به واکنش شد و راز جوانی مادرش را فاش کرد!

زیبا کرمعلی متولد 12 آذر 1375 در کرج، بازیگر است ، دانشجوی سال آخر لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد،زیبا کرمعلی در کنکور سراسری رتبه 8 کشور و 2 منطقه را آورده بود، اولین تجربه زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری در سینما شروع شد.زیبا کرمعلی یک برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

 

زیبا کرمعلی با انتشار این عکس نوشت: . باعث افتخاره که دخترِ توئم زیبای من .

حمایتی هم از کودک همسری نمی‌کنیم… مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده… من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم.

 

 

ماجرای بازیگر شدن زیبا کرمعلی

در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضوم ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

 

بدون تجربه

زیبا کرمعلی درحالی تصمیم به بازی گرفته بود که نه در تئاتر و نه در سینما هیچ تجربه بازی نداشت، می گوید من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.

 

علایق زیبا کرمعلی

ادبیات و نوشتن ( در حوزه ی قطعه ی ادبی و رمان ) را دوست دارم و لعایقم در ورزش به خصوص والیبال و شنا بیشتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdjr4