چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/06 13:21
کد خبر: 5284

راز خودکشی کیتی پری فاش شد+عکس

کیتی پری، خواننده مطرح ۳۵ ساله در مصاحبه جدید خود عنوان کرد، در سال ۲۰۱۷ میلادی به خاطر مشکلاتی که در زندگی شخصی و کاری‌اش به وجود آمده بود؛ قصد خودکشی داشت!

کاترین الیزابت هادسن (به انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson) کیتی پری زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ است. بیشتر با نام هنری‌اش کِیتی پری (به انگلیسی: Katy Perry) شناخته می‌شود؛  کِیتی پری خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. کِیتی پری  در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد. کیتی پری در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند.

 



 

کیتی پری: پس از جدایی از اورلاندو بلوم قصد خودکشی داشتم!

کیتی پری پردرآمدترین خوانندگان دهه اخیر در این باره گفته است: “من در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از جدایی از پارتنرم، اورلاندو بلوم که در حال حاضر پدر فرزندم است و همچنین عملکرد و فروش ضعیف آلبوم Witness با مشکلات روحی بسیار زیادی مواجه شدم و به معنای واقعی کلمه درهم شکستم؛ تا جایی که به خودکشی فکر می‌کردم. حس قدردانی و ایمان به خدا زندگی‌ام را نجات داد و به من کمک کرد تا در آن دوران سخت، بر مشکلات ذهنی‌ام غلبه کنم”.
 

افشاگری کیتی پری درباره تصمیمش برای خودکشی


افشاگری کیتی پری درباره تصمیمش برای خودکشی
 


علت مهاجرت صبا راد و مانی رهنما فاش شد+سند


 

رابطه پر فراز و نشیب کیتی پری و اورلاندو بلوم!
 

کیتی پری (کیتی پری شایعات همکاری خود با تیلور سوئیفت را رد کرد) و اورلاندو بلوم، بازیگر ۴۳ ساله در سال ۲۰۱۶ میلادی با یکدیگر آشنا و یک سال بعد جدا شدند؛ این زوج بار دیگر در سال ۲۰۱۸ میلادی به هم بازگشتند و با یکدیگر نامزد کردند. گفتنی است، کیتی پری و اورلاندو بلوم در انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند. 
 

 کیتی پری و اورلاندو بلوم

کیتی پری و اورلاندو بلوم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ljrr3